Echt? nou...we stonden precies goed om amper in beeld te komenquote:
Typisch Nathalie. Dit kllinkt inderdaad als " ik ga maar even een positieve actie uithalen, dan vergeven ze het me wel".. alsof het zo werkt. Domme muts. Ze meent er echt geen snars van.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze gaat in de dagboekkamer symbolisch haar excuses aanbieden? Ze gaat Nemo wassen?
Symbolisch klinkt wel heel erg als "ik meen het niet, maar het komt goed over voor de kijkers"
Als ze het écht vervelend vond dat ze dit met haar dronken kop had gedaan, dan had ze wel meteen bij het zien van de beelden gisteravond excuses gemaakt, impulsief. Had ze bij mij best wat mee kunnen goedmaken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze gaat in de dagboekkamer symbolisch haar excuses aanbieden? Ze gaat Nemo wassen?
Symbolisch klinkt wel heel erg als "ik meen het niet, maar het komt goed over voor de kijkers"
Het is al middag misschien trek in wat sterkers?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:05 schreef flugeltje het volgende:
een goede morgen allen tesaam
Iemand een bakkie koffie voor me?
Tenminste dat dachten wequote:Op vrijdag 18 november 2005 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt? nou...we stonden precies goed om amper in beeld te komen
Er rijdt een geluidswagen door de straat "Komt dat zien, komt dat zien"quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:03 schreef Falco het volgende:
Wat een lawaaai, er is circus zegt Nathalie
Als BB eerst de tranen in de dbk laat zien en vervolgens haar 'symbolische' actie, dan heb je maarzo kans dat de kijkers erin trappen. Hopelijk gaat BB Het niet op die manier doen dusquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:04 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Typisch Nathalie. Dit kllinkt inderdaad als " ik ga maar even een positieve actie uithalen, dan vergeven ze het me wel".. alsof het zo werkt. Domme muts. Ze meent er echt geen snars van.![]()
Dat is iets maar ik me mateloos aan irriteer dat Nath nog geen seconden haar spijt heeft getoondquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie heeft gewoon nog nul keer sorry oid gezegd
En alles vergeten wat je doet met een paar wijntjes op, maar nog wel prima kunnen balanseren als een balerina op een bed terwijl je je voeten afveegt? Kom op zeg
Goeiemorgen overigensIk heb koppijn.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:05 schreef flugeltje het volgende:
mogguh lieverdquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:05 schreef flugeltje het volgende:
Ze is alwéér genomineerdquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:09 schreef farceman het volgende:
Wat is er met dido? Ze is zo chagi...?
Ik hoop het ook niet, maar met BB weet je het nooit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar het stukje van de talpa site spreekt dus van een berouwvolle Nathalie. Hopelijk gaan ze haar nu niet opeens positief neerzetten in de uitzendingen
Ze vindt nog steeds dat het niet zo erg was, maar begrijpt nu wel dat sommige mensen het wel erg kunnen vinden. Dat heeft ze al meerdere keren indirect zo gezegd. Alle acties die ze dus gaat doen, doet ze niet omdat ze het zelf zo voelt, maar omdat veel kijkers en Menno het zo voelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is iets maar ik me mateloos aan irriteer dat Nath nog geen seconden haar spijt heeft getoond
Nath was alleen maar opzoek naar excuus te vinden.
Bijt in het stof en zeg recht in de camera: ik heb spijt wat ik heb gedaan, het was een stomme actie.
Dat had ze gisterenavond tijdens de live gelijk moeten doen.
Ze heeft er spijt van omdat ze in de gaten heeft dat ze er niet mee wegkomt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:08 schreef milagro het volgende:
Ik heb wel het idee dat het haar spijt.
Zoals ze het gisteravond/nacht tegen Dido en Roel vertelde, kwam het mij echt oprecht over.
Dat ze die actie op dat moment deed uit valsigheid wil niet zeggen dat ze, ondanks dat ze Menno nog steeds niet mag, er dan dus ook geen spijt van heeft.
damn.. dan moet ze er wel heel erg oud uitzienquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaHet was ook gewoon leuk om de omgeving rond het huis te zien. Van buiten lijkt het trouwens een heel erg kleine tuin te zijn. De studio's waren ook leuk om te zien (wat een lampen zeg!!). Verder is het gewoon leuk om LInda en Menno in het wild te zien lopen. En Hummie te zien lopen was ook wel grappig. Ze ziet er een stuk ouder uit dan ik dacht. Maar ze heeft natuurlijk wel een topbaantje op deze manier
Het was trouwens bloedheet in de studio en ik was heel erg blij dat het was afgelopen.
Nee, hoor, vind ik echt onzinquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft er spijt van omdat ze in de gaten heeft dat ze er niet mee wegkomt.
Als ze er spijt van had omdat ze het laag vond tegenover Menno, had ze metéén wel excuus gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |