quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie heeft gewoon nog nul keer sorry oid gezegd
En alles vergeten wat je doet met een paar wijntjes op, maar nog wel prima kunnen balanseren als een balerina op een bed terwijl je je voeten afveegt? Kom op zeg
Goeiemorgen overigensIk heb koppijn.
Toen Dido zei dat ze kon begrijpen dat mensen haar actie niet tof zouden vinden, moest Nathalie natuurlijk wel meelopen met haar vriendinnetje en zei: "Oh nou ja, dat kan dan misschien wel zo zijn"quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie heeft gewoon nog nul keer sorry oid gezegd
En alles vergeten wat je doet met een paar wijntjes op, maar nog wel prima kunnen balanseren als een balerina op een bed terwijl je je voeten afveegt? Kom op zeg
Goeiemorgen overigensIk heb koppijn.
Jaquote:
Ze gaat in de dagboekkamer symbolisch haar excuses aanbieden? Ze gaat Nemo wassen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Ik ben er weer opgezet op een aparte manier. Beetje lullige manier, maar hij zij zo. Ik ga alleen nog even iets simbolisch doen en dan ben ik er klaar mee"
Dat maken wij wel uit, muts.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Maar ja, ik ben genoeg door de mangel gehaald nu"
Alleen Linda en Menno? Was je geen Ralphie fan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Verder is het gewoon leuk om LInda en Menno in het wild te zien lopen.
Ik ga eerst ontbijten en dan zal ik wat schrijven. Ben niet echt goed in schrijven, maar zien wat het wordtquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:00 schreef Falco het volgende:
He Isabeau, vind je het leuk om een verslagje te schrijven over hoe het was gister in de live-uitzending? Dan kan ik het op de weblog zetten, is misschien wel leuk.
Die heb ik alleen in het wild zien zitten (stond erboven)quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Alleen Linda en Menno? Was je geen Ralphie fan?
Nog niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit Vraag hier verkering aan Lieske al gezien?
Precies. En als ze dat soort uitspraken nou maar laten zien! Dan zit het wel goed. Ze moeten niet alleen het schoonmaken en opmaken van Menno's bed laten zienquote:
Oke prima ik mail je wel, dan weet je naar welk mailadres je stukje kan sturen, goed? Of je kan het natuurlijk ook in de submit gooienquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga eerst ontbijten en dan zal ik wat schrijven. Ben niet echt goed in schrijven, maar zien wat het wordt
Echt? nou...we stonden precies goed om amper in beeld te komenquote:
Typisch Nathalie. Dit kllinkt inderdaad als " ik ga maar even een positieve actie uithalen, dan vergeven ze het me wel".. alsof het zo werkt. Domme muts. Ze meent er echt geen snars van.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze gaat in de dagboekkamer symbolisch haar excuses aanbieden? Ze gaat Nemo wassen?
Symbolisch klinkt wel heel erg als "ik meen het niet, maar het komt goed over voor de kijkers"
Als ze het écht vervelend vond dat ze dit met haar dronken kop had gedaan, dan had ze wel meteen bij het zien van de beelden gisteravond excuses gemaakt, impulsief. Had ze bij mij best wat mee kunnen goedmaken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze gaat in de dagboekkamer symbolisch haar excuses aanbieden? Ze gaat Nemo wassen?
Symbolisch klinkt wel heel erg als "ik meen het niet, maar het komt goed over voor de kijkers"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |