De Aso is gewoon bang eruit te gaan. Nou van mij mag ze gaan !!!! Wat een irritant w***quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Van de talpa site:
"De Bewoners willen weten of Menno er zelf mee gekomen is. “Het komt zelden voor dat een ex-Bewoner iemand in het Big Brother-Huis zo mag pakken”, doet Nathalie haar verhaal. “Maar goed, ze hebben me goed laten inzien dat ik met drank nog wel meer dingen gedaan kan hebben!” Joost wil weten hoe ze nu over de situatie denkt. “Ik heb wel ingezien dat het eigenlijk wel een Big deal is. Ik deed er net wel lacherig over, maar dat is nu wel anders”, zegt Nathalie berouwvol"
Berouwvol??? Dan heb ik zeker iets gemist gisteren, want écht berouwvol was ze zeker niet. Ze begrijpt nu alleen dat er veel mensen zijn die het wel als een zeer trieste actie zien.
Ik denk ook dat het verlies van fans (volgens mij denk ze er masaa's te hebben) door die actie het enige is waar ze berouw over heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Berouwvol??? Dan heb ik zeker iets gemist gisteren, want écht berouwvol was ze zeker niet. Ze begrijpt nu alleen dat er veel mensen zijn die het wel als een zeer trieste actie zien.
Maar het stukje van de talpa site spreekt dus van een berouwvolle Nathalie. Hopelijk gaan ze haar nu niet opeens positief neerzetten in de uitzendingenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:51 schreef Tamrah het volgende:
[..]
De Aso is gewoon bang eruit te gaan. Nou van mij mag ze gaan !!!! Wat een irritant w***![]()
sorry.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:54 schreef Anitra het volgende:
Frizti oor al die gapende mensen zit ik nu dus mee te gapen
Het is maar een haartje zeg...quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef Muerte het volgende:
Lekker Roel, boven het aanrecht en dan de schaar zonder schoon te maken terug leggen in de la!![]()
[afbeelding]
Prima balanceren?! Ze lazerde zo van dat bed af.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef Isabeau het volgende:
En alles vergeten wat je doet met een paar wijntje sop, maar nog wel prima kunnen balanseren als een balarina op een bed terwijl je je voeten afveegt? Kom op zeg
Welkom terugquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie heeft gewoon nog nul keer sorry oid gezegd
En alles vergeten wat je doet met een paar wijntjes op, maar nog wel prima kunnen balanseren als een balerina op een bed terwijl je je voeten afveegt? Kom op zeg
Goeiemorgen overigensIk heb koppijn.
3 min te vroeg, maar tochquote:
Ik denk (hoop) dat haar een week positiever in beeld brengen echt niet goed kan maken wat ze al die weken gedaan heeft. Dit nepwijf moet toch meer mensen ontzettend irriteren? Dat zwakt niet af in een weekquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar het stukje van de talpa site spreekt dus van een berouwvolle Nathalie. Hopelijk gaan ze haar nu niet opeens positief neerzetten in de uitzendingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |