Nu Nemo er nog bij en het zielige visjes feest is compleetquote:
hahaquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Doe ze in koud water! Wie weet doet ie het in ene weer. Dat kan toch!"
Ik ruik de geur van verse fakes alquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu Nemo er nog bij en het zielige visjes feest is compleet![]()
Ralph?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:16 schreef regenworm het volgende:
Wie verzorgde de vissen eigenlijk?
Wie gaf de vissen te eten?
Niemand dan is het dierenmishandeling
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:16 schreef teamlead het volgende:
Lieske:"nah, zet de bbq maar alvast klaar"
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Doe ze in koud water! Wie weet doet ie het in ene weer. Dat kan toch!"
Dat is dus precies wat ik mezelf afvroeg.... Ze zijn er al weken over bezig dat die vissen zo raar doen en er vreemd uitzien. Ook over de stank heb ik ze al regelmatig gehoord. In dat geval vind ik het niet helemaal netjes van BB dat ze er geen kenner naar hebben laten kijken....quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:16 schreef regenworm het volgende:
Vissen in een vijver hebben geen voeding nodig, die leven op planten en algenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:16 schreef regenworm het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:
Zou Roel in de vijver hebben staan pissen?
Toch hebben ze wel degelijk verzorging nodig... Kijk maar eens naar het werk dat al die échte vijverfreaks ermee hebben...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:19 schreef doka het volgende:
[..]
Vissen in een vijver hebben geen voeding nodig, die leven op planten en algen
in een vijver die zo klein is als deze, moet je echt bijvoeren hoor... zeker bij koi'squote:Op vrijdag 18 november 2005 13:19 schreef doka het volgende:
[..]
En als het zo koud is als nu verbruiken ze ook nog eens minder energie dan wanneer het erg warm is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:19 schreef doka het volgende:
[..]
Dan is het gewoon dierenmishandelingquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik mezelf afvroeg.... Ze zijn er al weken over bezig dat die vissen zo raar doen en er vreemd uitzien. Ook over de stank heb ik ze al regelmatig gehoord. In dat geval vind ik het niet helemaal netjes van BB dat ze er geen kenner naar hebben laten kijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |