Ik trek het me niet aan, écht niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
trek het je niet aan, Gert, het is maar 1 mening, tussen de velen die het met jou eens zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad een paar weken geleden maakte ze al melding dat de vissen aan het dood gaan waren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:11 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn nu al een paar weken bezig over die vissen, gek hè dat ze dan ineens dood zijn...
En Chantal hoe die ruikt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:12 schreef Pinball het volgende:
Wat een mongolen. Gaan ze dode vissen proberen te reanimeren. Rob is de enige die weet hoe een dode vis er uit ziet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ow die is leukquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:13 schreef Art_Core het volgende:
Rob doet de Parrot sketch van Monty Python
gmtaquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En Chantal hoe die ruikt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat het nieuwe rantsoen voor de komende week?quote:
oh jee, je trekt het je wel aanquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik trek het me niet aan, écht niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sterkte met je gedurfde tegendraadse mening.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(tip: als je afegtroefd wordt op argumenten, zeg je gewoon dat de hele discussie sowiesó al onzinnig is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop