abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32365188
Onbekenden hebben in de nacht van donderdag op vrijdag twee politiebureaus in Dordrecht in brand gestoken. Het gaat om een politiebureau aan de Blaauwweg in de wijk Sterrenburg en een aan het Admiraalsplein in de Wielwijk. De schade is aanzienlijk, liet de politie vrijdagochtend weten. Het gaat om wijkbureaus die in de nachtelijke uren niet zijn bezet.

Rond 03.30 kreeg de politie de melding van de brand aan de Blaauwweg. Onbekende probeerden ruiten te vernielen van het bureau. "Dat lukte niet echt omdat er extra dik glas in zit", aldus een woordvoerster. "Daarna is er brand gesticht aan de achterzijde van het pand. Het vuur is niet naar binnen geslagen."

Vlak hierna kwam de melding dat ook bij het bureau aan het Admiraalsplein brand was uitgebroken. De politie ontruimde de woningen die boven de politiepost liggen. De brandweer had de brand snel onder controle zodat de bewoners na ongeveer een uur weer naar huis mochten. Volgens de woordvoerster is de schade aan dit bureau aanzienlijk.

Een getuige heeft in de buurt van de politiepost aan het Admiraalsplein vier jongeren gezien. De politie ging onmiddellijk naar hen op zoek maar kon de jongeren niet vinden.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Krijgen we nu ook al Franse tafarelen in Nederland ? Het begint er aardig op te lijken als ut zo doorgaat.. hopen dat de daders zwaar gestraft zullen worden
pi_32365205
Het moet niet gekker worden hoor, wie gaat er dan ook sochtends om 6 uur achter een politiebusje staan die met zwaailicht en sirene achteruit komt rijden. Laten ze de daders maar een paar jaartjes vastzetten
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:27:49 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_32365247
Wat is er precies Frans aan?
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:29:36 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32365276
Niks van gemerkt. Ik woon in de buurt van het Admiraalsplein.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32365292
T schijnt te maken te hebben met die jongen die vorige week is doodgereden door een politieauto hoorde ik net op het nieuws. Soort vergeldingsactie's ofzo.

Hoop iig dat de daders snel opgepakt worden voor het echt uit de hand gaat lopen
Live it!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 november 2005 @ 09:30:30 #6
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_32365296
En waaruit blijkt nu dat er wat ontploft is? Ik lees alleen over poging tot ruiten inslaan, en brandstichting.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:33:09 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32365340
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:30 schreef Tokus het volgende:
En waaruit blijkt nu dat er wat ontploft is? Ik lees alleen over poging tot ruiten inslaan, en brandstichting.
Ja ik ook. Ik zie niets over ontploffingen staan.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32365436
Het AD spreekt dan ook over "Politiebureaus Dordrecht in brand gestoken"

http://www.ad.nl/binnenland/article63504.ece

-edit-
En zo staat het ook bij het ANP waar het bericht vandaan komt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_32365650
Ja idd, wat een slechte titel heeft deze post zeg:P
pi_32365652
Laten we het maar op brandstichting houden dan .. rtlnieuws ? spreekt van ontploffingen .
pi_32365698
mod : Kan je even titel aanpassen a.u.b.. Brandstichtingen bij politie Dordrecht
  Admin vrijdag 18 november 2005 @ 09:52:55 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_32365703
Franse toestanden?
Wat overdreven.
Die aan de Blaauwweg is al vaker het doelwit van brandjes en vuurwerkbommen.
Niks Frans aan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_32365711
Toch grappig dat je die P2000 berichten weer kan linken aan nieuwsberichten de andere dag.

1403007 03:44:24 18-11-05 1 Brand DDT603 ADMIRAALSPLEIN DDT BRW Zuid-Holland-Zuid
pi_32366812
er is alleen een ruit ingeslagen verder kleine brand
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32369255
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:24 schreef feessie het volgende:
Rond 03.30 kreeg de politie de melding van de brand aan de Blaauwweg. Onbekende probeerden ruiten te vernielen van het bureau. "Dat lukte niet echt omdat er extra dik glas in zit", aldus een woordvoerster. "Daarna is er brand gesticht aan de achterzijde van het pand. Het vuur is niet naar binnen geslagen."
Nou, indrukwekkend.

Komop jongens, we steken het politiebureau in de fik!
Oh kut, we krijgen het glas niet kapot en kunnen niet naar binnen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_32369402
TT aangepast.
pi_32369629
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:52 schreef yvonne het volgende:
Franse toestanden?
Wat overdreven.
Die aan de Blaauwweg is al vaker het doelwit van brandjes en vuurwerkbommen.
Niks Frans aan.
In feite waren er dus Dortse toestanden in Frankrijk de afgelopen weken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_32370000
Nou ik ben er net langsgereden en dat kan niet alleen van een brandje zijn. Heel die gevel is weggeblazen.
pi_32370349
lol toch niks gemerkt vannacht, zelfs een stelletje asociale opblaasidioten kunnen danosje niet uit zijn coma krijgen
Even a broken clock is right twice a day.
pi_32391899
Wat vrienden van me waren precies op die tijd langsgereden, en zeiden dat het flinke (vuurwerk?) bommen waren die ontploften. Het waren minstends 20 man en niet 4 zoals in het nieuwsbericht staat. De meeste mensen hadden hun gezicht verborgen met sjaals en bivakmutsen etc.
  zaterdag 19 november 2005 @ 04:05:16 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32391922
'vrienden' van niels...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32391961
JA! Ik heb het gehoord! Sirenes en zelfs een knal, maar ik weet niet of de knal daarvan was

Het politiebureau aan de Blaauwweg is overigens eerder opgeblazen geweest

Naja opgeblazen er was wel vaker wat mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')