Je mag wel gewoon mensen stemadvies geven hoor. Of effe in iemands privé leven duiken om de stemming te beinvloeden. Als je goed op Google zoekt kom je vast wel iets over het oorlogsverleden van Coos tegen bv.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:51 schreef Anitra het volgende:
Ik heb nu zo lang gekeken in dit topic, mag ik ook meedoen?
Ahhh please, het is maar voor een paar dagen, want vanaf donderdag tot 1 december ben ik er niet, dus jullie zijn snel van me af en ben een makkelijk persoon om de minpunten aan te geven voor als je niemand weet
Dat was mijn antwoord op de vraag "wat wil een man nog meer".quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:02 schreef Maurisico het volgende:
heuh... der rijdt een auto door het topic...
Eens een Jood altijd een Jood...of je nu import bent of nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, bij de Gall & Gall in de Westerstraat.![]()
IMPORTamsterdammers hier?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eens een Jood altijd een Jood...of je nu import bent of niet![]()
![]()
Kan ik zeker opdraaien voor je al 4 jaar openstaande ouwe rekening...![]()
Ik wist toch allang dat je tegenwoordig bent uitgeweken naar Amsterdam Z.O om je drank te bietsen![]()
![]()
Voor/tijdens de oorlog heette hij geen Coos hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon mensen stemadvies geven hoor. Of effe in iemands privé leven duiken om de stemming te beinvloeden. Als je goed op Google zoekt kom je vast wel iets over het oorlogsverleden van Coos tegen bv.![]()
Heinrich.....in het Nederlands vertaalt: Coos....quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor/tijdens de oorlog heette hij geen Coos hoor.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:04 schreef Joohanna het volgende:
[..]
IMPORTamsterdammers hier?
Sorry jongens, dat gaat me een beetje te ver!
Een vouwplaatje?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:03 schreef Joohanna het volgende:
Dat was mijn antwoord op de vraag "wat wil een man nog meer".
nou, zo'n bak mag je houwe... ben niet zo handig... heb liever een model dat al gereed is..quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:03 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat was mijn antwoord op de vraag "wat wil een man nog meer".
Ik bedoel.. als we toch stereotypisch bezig zijn?
Damn you're good!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heinrich.....in het Nederlands vertaalt: Coos....
Hé, blijf effe met je gore takken van mijn familiewapen af, vieze gele tanden flikker met je matje.quote:
sssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, blijf effe met je gore takken van mijn familiewapen af, vieze gele tanden flikker met je matje.
Nee ik zit een beetje verveeld de postjes van Gert en APK te lezen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:13 schreef Maurisico het volgende:
pomme pomme.... ben je aardappelen aan het schillen Chntal?
quote:
Muil houwe, anders krijg je straks plusjes erbij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ik zit een beetje verveeld de postjes van Gert en APK te lezen...![]()
Ik ga er alleen maar van gapen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:15 schreef Maurisico het volgende:
die stoeien gewoon een beetje verbaal met elkaar om je aandacht te krijgen...
Gedraag je eens ff ranzig ventje!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:16 schreef Gert het volgende:
Muil houwe, anders krijg je straks plusjes erbij.![]()
een ranzig ventje hij Gert? héw Hijgert...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gedraag je eens ff ranzig ventje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |