Held!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil mijn lot wel koppelen aan Joost
Er waren er nog maar twee overquote:
Lieverd Joost is niet genomineerdquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er waren er nog maar twee overJoost en Ingrid.
(en toen ik dat zei was er nog niet gezegd dat je ook samen op 1 bewoner kon)
Nou, noem dan niet dat Joost en Ingrid nog over zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef APK het volgende:
Jij zat gisteren in de fucking studio, MUTS!![]()
Echt waar?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, en? Het gaat toch om het hele spel? Maurisico heeft Rob, die zit ook niet op de bank.
Die dodo heeft t de eerste keer fout neergezetquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, noem dan niet dat Joost en Ingrid nog over zijn![]()
Het is toch de bedoeling om je lot aan een exit-patient te koppelenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp de ophef niet, zal wel aan mij liggen.
Neem je Ingrid toch die is nog overquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou, koppel me anders maar aan Chantal. Het maakt me niet zoveel uit. Ik zei gewoon Joost omdat die over was, ik had niet aan de nomineerbank gedacht. En ik moest kiezen tussen Ingrid of Joost.
Ik dacht dat het spel gold voor zolang BB nog duurtquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:19 schreef APK het volgende:
Het is toch de bedoeling om je lot aan een exit-patient te koppelen
Hallo!! Niets persoonlijks hoor, maar ik wil met niemand samen op één bewoner!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er waren er nog maar twee overJoost en Ingrid.
(en toen ik dat zei was er nog niet gezegd dat je ook samen op 1 bewoner kon)
Je lijkt trouwens scanman wel, met dat soort opmerkingen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp de ophef niet, zal wel aan mij liggen.
Mag ookquote:
Topquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ookHet maakt me niet zoveel uit, ik heb geen flauw idee wie er straks uitvliegt en wie niet.
Iedereen heeft in mijn ogen evenveel kans.
Ik ben eigenlijk zijn moeder.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:20 schreef APK het volgende:
Je lijkt trouwens scanman wel, met dat soort opmerkingen.![]()
hohoho, even voor de duidelijkheid.....ik heb Rob... die had ik de vorige keer al....schakelde daarmee Menno the Vulture uit... maar goed... ik snap APK's vraag wel... schakel wel even over naar een exit-bewoner!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling om je lot aan een exit-patient te koppelen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja hey, ik heb Ingrid nu al.
Ik houd rob, heb daar de vorige stemronde al mijn leven mee gewaagd...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Jij houdt Rob dan?
Ik heb liever Joost dan Ingrid uiteraard en niet alleen wat deze week betreft. Als ik naar de stemmen kijk dan eh...laten we zeggen dat ik zelfs liever Chantal of Nathalie heb ipv Ingrid. Maar ach, die stemmen zeggen ook geen moer.
Isa wat wil je nuquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf wel op Ingrid staan. Is tenminste wat spannender dan Joost hè.
Slechte moeder! Kinderen mogen maximaal 2 uur per dag MSN-en en ander computergerelateerde dingen doen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Slechte moeder! Kinderen mogen maximaal 2 uur per dag MSN-en en ander computergerelateerde dingen doen.![]()
blijven of wegwezen....dat is de deal... DAMN... 0-1 voor Vitesse.. mijn tilburgse hart bloedt...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:41 schreef Gert het volgende:
Zit er ook nog een beloning vast eigenlijk, voor het jezelf koppelen aan impopulaire bewoners?
Ik noem een Nathalie.
Misschien een apart topic voor de lijsten...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:38 schreef cuall het volgende:
Ik ga mijn stemmen uit brengen
![]()
eerst de lijst opzoeken
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:41 schreef Gert het volgende:
Zit er ook nog een beloning aan vast eigenlijk, voor het jezelf koppelen aan impopulaire bewoners?
Ik noem een Nathalie.
Of ben ik over (max) 6 dagen gewoon zwaar de Menno?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |