ChantalC je....je...je gaat?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee nu mag Demins... Ik hou het toch voor gezien, omdat de top 12 voor mij al onbereikbaar is...
Dankjewel! Dat is heel erg vriendelijk van je. Zo een Bitch ben je nu ook weer niet, maar dat komt echt nog wel hoor. Je bent pas i.o. en hebt nog een lange carriere voor de boeg!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee nu mag Demins... Ik hou het toch voor gezien, omdat de top 12 voor mij al onbereikbaar is...
Hé, straks houden we geen spelers in de finale meer over.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja, daar zeg je wat... maar aangezien we meer SG-spelers hebben dan bewoners zijn dubbele personages ook toegestaan.
Daar heb je een punt! Je bent niet voor niets onze leiderquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, straks houden we geen spelers in de finale meer over.
Kan dat niet omgezet worden in 6 minpunten ofzo?
Puntjeshoer !quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:45 schreef demins het volgende:
[..]
Daar heb je een punt! Je bent niet voor niets onze leider![]()
Ja en als een goed bitch laat iik wellicht een spoor van vernieling achter...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:37 schreef Maurisico het volgende:
ChantalC je....je...je gaat?nee toch?
Kom op APK! gokke en wage! alles of niets! dat is toch veel leuker?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, straks houden we geen spelers in de finale meer over.
Kan dat niet omgezet worden in 6 minpunten ofzo?
Daar had moeten staan:quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja en als een goed bitch laat iik wellicht een spoor van vernieling achter...![]()
Ik laat het in beetje in het midden... Bitches slaan meestal onverwacht toe...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef demins het volgende:
Ja, en als goede Bitch laat ik zonder enige vorm van twijfel een gigantisch spoor van intense vernieling achter..., houdt u daar rekening mee!![]()
Zoiets dus! Maar ja, i.o. he![]()
Mijn ervaring is anders! Bitches slaan altijd hard en genadeloos toe! Je kan er de klok op gelijk zetten. De spanning zit 'm voor mij in de mate van hardheid en genadeloosheid. Dat is altijd weer afwachten...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik laat het in beetje in het midden... Bitches slaan meestal onverwacht toe...![]()
Dat ook...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:13 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders! Bitches slaan altijd hard en genadeloos toe! Je kan er de klok op gelijk zetten. De spanning zit 'm voor mij in de mate van hardheid en genadeloosheid. Dat is altijd weer afwachten...![]()
Wat wil je nou, huh? Wil jij der achter aan of moet ik achter jou aan??quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:22 schreef Maurisico het volgende:
Die ChantalC... een echte Dido! Demins loopt er als een Roel achteraan.....![]()
effe kijken... jij was ook een soort van Dido... ik speel de Rob-rol......ik denk dat Rob het wel kamn waarderen... een dido achter zijn manke harses aanquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:41 schreef demins het volgende:
[..]
Wat wil je nou, huh? Wil jij der achter aan of moet ik achter jou aan??![]()
Zet de pot met vaseline maar klaar, ik kom eraan!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
effe kijken... jij was ook een soort van Dido... ik speel de Rob-rol......ik denk dat Rob het wel kamn waarderen... een dido achter zijn manke harses aan![]()
Jij niet dan Mautje?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:22 schreef Maurisico het volgende:
Die ChantalC... een echte Dido! Demins loopt er als een Roel achteraan.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |