Mohammed B. in tha housequote:Op vrijdag 18 november 2005 12:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja hoor! Heb je een keer kritiek op de Hofstad-groep.... worden je meteen genadeloos afgestraft met een aantal minpunten..tis een fatwah.. da is het!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij, maar wie ben ik, staat ie gedeeld 14e.
![]()
Daar ging bovenstaande opmerking niet over.. heb er nog steeds vertrouwen in! Mijn opmerking gaat over het feit dat Versa en ik een deal zijn aangegaan. Ik ben solidair met Rob, Versa met Roel. Op het moent dat deze figuren het huis verlaten, doen wij dit met de game. Op deze manier zijn we de Vulture ook al kwijtgeraakt. Hij was solidair met Menno...quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan er nog steeds opkomen hoor. Je staat nu gedeeld 12e. Hou dat vast en het gaat goedkomen![]()
tja, dat ben jij dan.. je naam zegt het al "Teamlead" ouwe Osama!quote:
Oja. Das waar ook jij was solidair met Rob, alweer bijna vergetenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Daar ging bovenstaande opmerking niet over.. heb er nog steeds vertrouwen in! Mijn opmerking gaat over het feit dat Versa en ik een deal zijn aangegaan. Ik ben solidair met Rob, Versa met Roel. Op het moent dat deze figuren het huis verlaten, doen wij dit met de game. Op deze manier zijn we de Vulture ook al kwijtgeraakt. Hij was solidair met Menno...![]()
Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit aandurven. Tis een beetje gokken! Niks voor jou Snaptnix?? Weet niet wie je favoriete bewoner is? [Op deze manier vinden we ook weer connectie met het echte BB! De nominaties worden zo weer veel spannnender!]
Hé kijk dat is nou eens leuk!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oja. Das waar ook jij was solidair met Rob, alweer bijna vergeten![]()
Wie m'n favoriete bewoner is... MMMMmmm valt niet mee in deze groep. Dan dus Lieske en Joost. Die zijn tot dusverre nog het meest rechtdoorzee. Alhoewel Lieske zich ook meer en meer mee laat slepen. Maar Joost noemen zou zwak zijn omdat ook hij niet op de bank zit. Zal er nog eens over nadenken, kom er later vandaag op terug of ik de "Lieske" al dan niet ben in de lijst![]()
Ach wat... bij deze een gok. Ik ga voor Lieske![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef Gert het volgende:
Heeft wel wat, die koppeling. Een soort Russische roulette. Moet het per se je favoriéte bewoner zijn? Ik houd wel van een stevig gokje namelijk en zou voor Nathalie willen gaan.
Om Dido te berijden moet je nog even wachten tot ze eruit is, dan kan je het haar zelf vragen. Veel succes gewenst met de ijskoningin.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:11 schreef demins het volgende:
Leuk, leuk!
Mag ik Dido dan berijden?
Ook niet mijn favo-bewoner, maar ik wil gewoon meedoen!
Snaptnixquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Om Dido te berijden moet je nog even wachten tot ze eruit is, dan kan je het haar zelf vragen. Veel succes gewenst met de ijskoningin.
ja, daar zeg je wat... maar aangezien we meer SG-spelers hebben dan bewoners zijn dubbele personages ook toegestaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Om Dido te berijden moet je nog even wachten tot ze eruit is, dan kan je het haar zelf vragen. Veel succes gewenst met de ijskoningin.
edit:
Mauriscio hadden we niet al een Dido? Vorige keer zat die toch ook al op de bank of was er niemand solidair met Dido?
Oh... bedoel je het zoquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:21 schreef demins het volgende:
[..]
Snaptnix![]()
![]()
![]()
Ik bedoel dat natuurlijk in speltechnische zin. Bewoners zijn paardjes en wij zijn jockeys. Hou dat beeld vast!![]()
Ik was bij de vorige exit solidair aan Dido!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:13 schreef Snaptnix het volgende:
edit:
Mauriscio hadden we niet al een Dido? Vorige keer zat die toch ook al op de bank of was er niemand solidair met Dido?
Heb ik even gemist dus, sorryquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik was bij de vorige exit solidair aan Dido!![]()
Sorry, ik ben het niet op gaan zoeken... Jij hebt de oudste rechten! Ik stijg weer afquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik wilde Mauriscio de top 12 in helpen... Forget that!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja, daar zeg je wat... maar aangezien we meer SG-spelers hebben dan bewoners zijn dubbele personages ook toegestaan.
hoho, niet boos worden! Zie dat het al is opgelost! Ben nog een groentje qua organiseren van BB-contests. Niet zo ervaren als APK en CUallquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik wilde Mauriscio de top 12 in helpen... Forget that!
Nee nu mag Demins... Ik hou het toch voor gezien, omdat de top 12 voor mij al onbereikbaar is...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
demins en ChantalC, volgens Mauriscio is er geen probleem met dubbele personages. Dus kunnen jullie beide gewoon Dido zijn
Ik pieker er niet over om Dido te delen! Het is geen tandem...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
demins en ChantalC, volgens Mauriscio is er geen probleem met dubbele personages. Dus kunnen jullie beide gewoon Dido zijn
[..]
ja, anders wordt het weer zo elite... want nog maar 8 bewoners en honderden deelnemers aan de SG!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sugar Babe !quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee nu mag Demins... Ik hou het toch voor gezien, omdat de top 12 voor mij al onbereikbaar is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |