Vergeet het streepje niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:05 schreef Tamrah het volgende:
Ik ga stemmen !!
Het streepje dat aangeeft wie -op dat moment- bij de finalekandidaten horen.quote:
Haha het kwartje viel wat laat.. zal hem er ff opnieuw inzetten met de streep erbijquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:19 schreef APK het volgende:
[..]
Het streepje dat aangeeft wie -op dat moment- bij de finalekandidaten horen.
quote:
Ja precies, voor mij heb jij het spelletje toch al gewonnen, zelfs zonder dat je in die top dinges terechtkomt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef Kleintje het volgende:
PH, ik wilde je pluspunten geven, maar je was weg. Heb gisteren niet gestemd en niet gevolgd hoe het was. Dus nu gingen die punten maar naar Milagro.
En ach, lekker boeiend, van mijn part krijg ik een exit. Ik beleef mijn lol hier toch wel
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:
++ Cuall
Onze notaris hoort echt in de finale
hahaha... slijmbalquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja precies, voor mij heb jij het spelletje toch al gewonnen, zelfs zonder dat je in die top dinges terechtkomt.
![]()
Schiet me trouwens in ene te binnen waarom je bij mij zo hoog aangschreven staat, komt vast vanquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahaha... slijmbal![]()
Maar van jou kan ik het hebben hoor
Even zien van wie die gister -- heeft gehad, misschien valt er nog wat te ritselen . . .quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:28 schreef Kleintje het volgende:
Maar ik vind het wel erg dat newbie Versabommie boven me staat![]()
*proest*
auw auw... dit gaat me weer minpunten opleveren.. wedden....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:30 schreef ChantalC het volgende:
Ik moet nog stemmen vandaag... Maar gelukkig voor jullie zal ik dit pas tegen 23:59 vanaaf gaan doen... Dan kan ik een goeie strategie bepalen...![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:28 schreef Tamrah het volgende:
Op verzoek van APK de versie met streepje I![]()
k ga vandaag eens beginnen met -- punten.
-- Maurisico
Maurisico, grote vriend ! Voor jou de eerste - punten. Reden: Je gaf Teamlead, Lovebear en mij gisteren 2 minpunten met als reden dat wij elkaar elke dag pluspunten zouden geven. Als dat al zo zou zijn, vind ik het vrij kinderachtig van je om daarom minpunten uit te gaan delen..maar goed.. niet iedereen kan tegen zijn verlies. Ik wil je er wel nog even op wijzen dat je stelling niet klopt. Ja, ik heb Teamlead elke dag + punten gegeven, maar Lovebear niet. Dus misschien moet je iets beter uit je mooie dopjes kijken
Je kan er nog steeds opkomen hoor. Je staat nu gedeeld 12e. Hou dat vast en het gaat goedkomenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:37 schreef Maurisico het volgende:
Overigens Versabommie, je zit alleen op de bank vriend!!Dus die batlle heb ik sowieso al gewonnen!
Ben benieuwd wie met Versa de uitdaging aangaat [ welke van de finalisten??] wie steunt zijn favo-bewoner zodanig dat hij -indien zijn favo-bewoner het huis verlaat- zelf ook zijn conclusies trekt en de SG verlaat? Wie heeft er lef?
Hofstad-groep.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:33 schreef Maurisico het volgende:
ja hoor! Heb je een keer kritiek op de Hofstad-groep....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan er nog steeds opkomen hoor. Je staat nu gedeeld 12e. Hou dat vast en het gaat goedkomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |