Isabeau --Geen probleem met minpuntjes hoor, maar die motivatie van haar ben ik toch een beetje van op mijn pik getrapt.
Vorige keer waren mijn minpunten nog niet persoonlijk, maar nu zeker wel
![]()
Ik soms wat te negatief
![]()
Ik zit altijd maar wat te geinen, als ik ergens wel mijn best voor doe is het wel om niet te negatief over te komen en het al te hard op de man te spelen, daar hou ik helemaal niet van, soms zit ik daar wel in de buurt, maar dat doe ik alleen bij mensen waarvan ik denk dat die dat kunnen hebben en bovendien zelf ook een grote mond hebben.
In het spel hier zag ik een paar exits omdat mensen het maar niks meer vonden omdat het een beetje afzeikerig werd, toen heb ik dat geprobeerd te relativeren door mezelf af te zeiken en minpunten te geven ( zware opoffering waar ik wakker van heb gelegen
![]()
) om te laten zien dat je het allemaal juist niet zo serieus moet nemen.
Als ik vind dat iemand onterecht word afgezeken, probeer ik het juist altijd voor diegene op te nemen ( vandaar ik mijn 'Tanja-love'
![]()
).
Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je er mee bedoeld, zou je zo vriendelijk willen zijn omdat bij mijn volgende minpunten even duidelijk te maken?
![]()
Zo dat lucht op, dan nu weer over op het tactische gedeelte
Supermom ++Neemt mij nog steeds de hele tijd in de zeik
![]()
maar ik begin het steeds leuker te vinden
Ik verwoord haar mening beter dan haarzelf vertelde ze me, als dat geen punten waard zijn weet ik het ook meer
Peter6000 ++Ik krijg constipatie van die veren in mijn reet man, de kwaliteit van mijn posts zou hoog zijn, nou dat een keer of 10 roepen en de punten komen als een boemerang terug natuurlijk
![]()
Pure aanmoedigingspunten dus
![]()
Bovendien still going Tan-strong
Gert: 53
Teamlead: 51
Snaptnix: 51
APK: 49
Isabeau: 47M-en-A: 45
Day: 43
Versabommie: 43
Kleintje: 43
PC eend: 41
Cuall: 39
Jappie:37
Demins: 37
Maurisico: 37
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanne: 36
Milagro: 33
Kribbet: 33
Lovebear:29
PeterV: 31
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 27Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Coos: 27
Avonne: 25