hohoho, even voor de duidelijkheid.....ik heb Rob... die had ik de vorige keer al....schakelde daarmee Menno the Vulture uit... maar goed... ik snap APK's vraag wel... schakel wel even over naar een exit-bewoner!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling om je lot aan een exit-patient te koppelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja hey, ik heb Ingrid nu al.
Ik houd rob, heb daar de vorige stemronde al mijn leven mee gewaagd...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Jij houdt Rob dan?
Ik heb liever Joost dan Ingrid uiteraard en niet alleen wat deze week betreft. Als ik naar de stemmen kijk dan eh...laten we zeggen dat ik zelfs liever Chantal of Nathalie heb ipv Ingrid. Maar ach, die stemmen zeggen ook geen moer.
Isa wat wil je nuquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf wel op Ingrid staan. Is tenminste wat spannender dan Joost hè.
Heb je neergezetquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid
Slechte moeder! Kinderen mogen maximaal 2 uur per dag MSN-en en ander computergerelateerde dingen doen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:36 schreef APK het volgende:
Wat een zootje weer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Slechte moeder! Kinderen mogen maximaal 2 uur per dag MSN-en en ander computergerelateerde dingen doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
blijven of wegwezen....dat is de deal... DAMN... 0-1 voor Vitesse.. mijn tilburgse hart bloedt...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:41 schreef Gert het volgende:
Zit er ook nog een beloning vast eigenlijk, voor het jezelf koppelen aan impopulaire bewoners?
Ik noem een Nathalie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien een apart topic voor de lijsten...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:38 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ga mijn stemmen uit brengenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.eerst de lijst opzoekenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:41 schreef Gert het volgende:
Zit er ook nog een beloning aan vast eigenlijk, voor het jezelf koppelen aan impopulaire bewoners?
Ik noem een Nathalie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of ben ik over (max) 6 dagen gewoon zwaar de Menno?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop