Bedankt.... dan doen we dat evenquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
En hier verder
En die Bor staat de hele tijd al op 1 punt en die kicken ze er niet uit, hebben ze een keer de kans.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:12 schreef M-en-A het volgende:
Kunnen ze weer naar hartelust nieuwe stemmen uitbrengenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doet is dood liggen, dat kan jij wel als BB eendquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
Dat ik heel grappig bedoeld mezelf 2 minpunten gaf, was de enige tactiek die me iets heeft opgeleverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik sta nog steeds onder kleintje en ik krijg een stijve euhm...nek van het onder haar rokje kijken, maar het is het me waardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zag ze en ik was echt benieuwd of ze geaccepteerd zouden worden. Je weet maar nooit hoe cuall dat weer opvat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
Dat ik heel grappig bedoeld mezelf 2 minpunten gaf, was de enige tactiek die me iets heeft opgeleverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik sta nog steeds onder kleintje en ik krijg een stijve euhm...nek van het onder haar rokje kijken, maar het is het me waardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben ff bezig manquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet is dood liggen, dat kan jij wel als BB eendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.op je rug wel te verstaanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Psssttttt. niet verder vertellen hoor, maar zolang Bor nog in de lijst staat heeft die vanaf zondag nog steeds kans om mee te stemmen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En die Bor staat de hele tijd al op 1 punt en die kicken ze er niet uit, hebben ze een keer de kans.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het spel gaat nu echt om de bovenste regionenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal het je vertellen.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zag ze en ik was echt benieuwd of ze geaccepteerd zouden worden. Je weet maar nooit hoe cuall dat weer opvat.
Seksistischquote:Maar let op....... met deze seksistische opmerkingen maak je natuurlijk kans om nog verder te dalen, dan lig je dus echt onder aan haar voetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Valt nog wel mee, soms gaat er dagen over heen voor ze veranderenquote:
Pas dan maar op dat ze je niet vertrapt.quote:Ik lig allang aan haar voetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trusten en tot straks.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:47 schreef M-en-A het volgende:
Maar eendje M-en-A gaat het bedje opzoeken. Zie je morgen (straks) wel weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfs daar zou ik weinig problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:46 schreef M-en-A het volgende:
Pas dan maar op dat ze je niet vertrapt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen zinquote:Op vrijdag 18 november 2005 05:31 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb nog steeds 19 puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie helpt mij ervan af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop