Ja, gewoon terugdraaien en je nog eens laten naaien door winkeliers die hufterig afronden met de nieuwe prijzen. Dat is de oplossing.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch apart dat er nog met guldens betaald wordt, en ik zou het oude geld dolgraag weer ingevoerd zien worden, die euro is ons gewoon door de strot geduwd, we zijn gewoon genaaid
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch apart dat er nog met guldens betaald wordt, en ik zou het oude geld dolgraag weer ingevoerd zien worden, die euro is ons gewoon door de strot geduwd, we zijn gewoon genaaid
Zelfs ik zie de euro nu als gulden als ik ga winkelen, en dat is al erg genoeg
Weg met die door onze strot geduwde euro...
Zit hier toch alquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:51 schreef Lucille het volgende:
Wil je ook de werkeloosheid van Curacao naar Nederland halen?
De manier waarop elke regering zijn verstandige beslissingen zou moeten nemen ipv het aan halfzachte referenda over te laten. Dat vervolgens onze regering besloten heeft om de middenstanders die met de europrijzen gingen goochelen niet aan te pakken was mogelijk een wat minder verstandige beslissingquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
die euro is ons gewoon door de strot geduwd
Heel vreemd ja, in Oostenrijk stonden/staan er hoge boetes op prijsverhogingen na de invoering, Zalm was even vergeten om ook zo'n wet in te voeren vlak voor de invoering...quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
De manier waarop elke regering zijn verstandige beslissingen zou moeten nemen ipv het aan halfzachte referenda over te laten. Dat vervolgens onze regering besloten heeft om de middenstanders die met de europrijzen gingen goochelen niet aan te pakken was mogelijk een wat minder verstandige beslissing.
Prima, had ik een geweldig plan gevonden en had mensen die de gulden alleen maar willen houden uit nostalgische overwegingen aardig wat wind uit de zeilen genomenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heel vreemd ja, in Oostenrijk stonden/staan er hoge boetes op prijsverhogingen na de invoering, Zalm was even vergeten om ook zo'n wet in te voeren vlak voor de invoering...![]()
En terecht wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heel vreemd ja, in Oostenrijk stonden/staan er hoge boetes op prijsverhogingen na de invoering, Zalm was even vergeten om ook zo'n wet in te voeren vlak voor de invoering...![]()
Emotioneel gehuilebalk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zelfs ik zie de euro nu als gulden als ik ga winkelen, en dat is al erg genoeg
Weg met die door onze strot geduwde euro...
Waar zijn je argumenten voor mensen die niet minimaal twee keer per jaar naar het buitenland gaan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:04 schreef mgerben het volgende:
Wat is precies die nostalgie waar je naar hunkert?
Ook in Oostenrijk wordt er gezeurd over de "Teuro".quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En terecht wat mij betreft.
Erm... ik bedoelde dus: terecht dat er geen regels zijn voor prijsverhogingen ed. Dat staat namelijk haaks op het vrij ondernemerschap.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:48 schreef freako het volgende:
[..]
Ook in Oostenrijk wordt er gezeurd over de "Teuro".
Tenzij het de schijn aan begint te nemen van vrij kartelschap natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm... ik bedoelde dus: terecht dat er geen regels zijn voor prijsverhogingen ed. Dat staat namelijk haaks op het vrij ondernemerschap.
Het is met de euro makkelijker om producten en diensten over de grens te kopen. Dat komt omdat jequote:Op zaterdag 19 november 2005 15:49 schreef Litpho het volgende:
Waar zijn je argumenten voor mensen die niet minimaal twee keer per jaar naar het buitenland gaan?
Wat is er dan zo duur geworden?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
De manier waarop elke regering zijn verstandige beslissingen zou moeten nemen ipv het aan halfzachte referenda over te laten. Dat vervolgens onze regering besloten heeft om de middenstanders die met de europrijzen gingen goochelen niet aan te pakken was mogelijk een wat minder verstandige beslissing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |