Het is stoer om een gangster te zijn. En Tony Montana, een aan drugs verslaafde moordlustige debiel die aan het einde van de film met honderd kogels in zijn lijf in een bak met water drijft is natuurlijk een prachtig rolmodel voor de jeugd. Zo wil iedereen wel zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:15 schreef HeatWave het volgende:
Damn, waar komt die hype opeens vandaan?? Opeens lopen alle smakelozen in TM kleding enzo.
Die film is al een tijdje uit hoor....
Ik zou persoonlijk toch kiezen voor de smaakvolle ronddraaiende globe met daaronder de tekst "The world is yours."quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef Tafkahs het volgende:
persoonlijk zou ik beginnen met die kettingzaagscene, witte tegeltjes tegen de wand, een kettingzaag in de hoek en wat van die lamellen die wat licht doorlaten ondanks dattie dicht zit.
ook stoerquote:Op donderdag 17 november 2005 23:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk toch kiezen voor de smaakvolle ronddraaiende globe met daaronder de tekst "The world is yours."
Doe mij die jacuzzi van m maar... + televisiesquote:Op donderdag 17 november 2005 23:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk toch kiezen voor de smaakvolle ronddraaiende globe met daaronder de tekst "The world is yours."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't get high on your own supplyquote:Op donderdag 17 november 2005 23:30 schreef fratsman het volgende:
Scarface is een geweldige film, die een boodschap uitdraagt die de meeste "gangsters" van tegenwoordig totaal niet begrijpen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef Oblivion het volgende:
Zou het een beetje stijlvol houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |