quote:Op donderdag 17 november 2005 22:41 schreef luciano het volgende:
Misschein was ik een beetje TE enthousiast , maar het verbaasde me dat hier fulltime streamers en watchers zitten te cappen , en dat IK dan nb degene ben die Isa moet opmerken .
< trotsmode > LUCIANO < trotsmode >
![]()
Volgende week Roel, dan Jankende Joost... en dan verder kijken??quote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef Wup het volgende:
geen deal.... [ wel wat roel betreft, niet dat verder kijken]
Toen Rikkert eruit ging mocht die toch ook iemand nomineren dat werd Roel toen. Dus zo een rare actie van BB is het niet, ze hebben het al eerder gedaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:41 schreef pullup het volgende:
Volkomen onzinnige actie het op de bank laten zetten van Nathalie.
Dat die dombo van een Menno die gewoon niet meer aan het spel delneemt om dat hij eruit ligt zich hiervoor leent is erg
Als mensen er op deze manier uit kunnen liggen dan kan Hummie beter gewoon zelf de mensen om de twee weken aanwijzen die moeten vertrekken.
Ik ben geen superfan of zo van Nathalie (vind haar ook niet zo erg) maar ik vind dit lijn recht tegenover de bedoeling van dit programma staan.
Ik geloof ook bijna niet dat iedereen hier zo blij is met deze actie.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou, wat ik begreep is dat er genoeg goede kandidaten waren... maar dat die meiden van dat bureau het onetisch vonden voor Chantal en die man om het in het BB huis te doen. Na BB willen ze haar graag aan de man helpen... want er waren genoeg kandidaten zeiden ze.
ik vond menno triest, zijn verhaal kwam helemaal niet over, ze hadden nauwlijks door dat hij het wasquote:Op donderdag 17 november 2005 22:41 schreef pullup het volgende:
Dat die dombo van een Menno die gewoon niet meer aan het spel delneemt om dat hij eruit ligt zich hiervoor leent is erg
Als mensen er op deze manier uit kunnen liggen dan kan Hummie beter gewoon zelf de mensen om de twee weken aanwijzen die moeten vertrekken.
Ik ben geen superfan of zo van Nathalie (vind haar ook niet zo erg) maar ik vind dit lijn recht tegenover de bedoeling van dit programma staan.
Nee, maar Menno kwam veel in beeld en werd veel aan het woord gelaten enzo...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:39 schreef Sjet het volgende:
Ja ik vond de live uitzending echt de geweldigste die er geweest is tot nu toe![]()
Maar van de internet uitzending heb ik dus helemaal niks gezienalleen maar hakkelende beelden en dito geluid.
Kan ik die uitzending nog ergens terug zien?
De bedoeling van dit programma? Kun JIJ zeggen wat dat inhoudt? Hummie en consorten kunnen alles doen waar ze zin in hebben... daar kun je van houden of niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:41 schreef pullup het volgende:
jaaa, nu is deal rondquote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
Volgende week Roel, dan Jankende Joost... en dan verder kijken??
Chantalquote:Op donderdag 17 november 2005 22:42 schreef schatje het volgende:
Chantal over het geen spijt hebben van Nathalie: "Dat kan je duur komen te staan".
Ja, Chantal gaf al een blik van "ik vertrouw je net zover al dat ik je zie". Het zou mij niks verbazen als Chantal op haar zo stemmen als ze er nog in zit na volgende weekquote:Op donderdag 17 november 2005 22:42 schreef schatje het volgende:
Chantal over het geen spijt hebben van Nathalie: "Dat kan je duur komen te staan".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |