Ja ik weet het, maar dat gaat denk ik ook niet lukken. Mooi kut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef OFfSprngr het volgende:
Morgen ook in Utrecht eh.
16E met Dark Tranquillity, Caliban en Sonic Syndicate.
Dat is weer een stukje te ver van huis.quote:
Niet lukken en te ver is voor nepfans.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar dat gaat denk ik ook niet lukken. Mooi kut.
[..]
Dat is weer een stukje te ver van huis.
Bah.
Wat jij wilquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet lukken en te ver is voor nepfans.
Dude, Caliban, dude, serieus, dude, dudequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Nepfan!, al doe je het niet voor Soilwork doe je het voor Dark Tranquillity, Caliban en Sonic Syndicate!
In fact, met zo'n line-up, FUCK SOILWORK!
Ja held is het!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:08 schreef sararaats het volgende:
hey, je bent nog stees over m'n neef bezig hé
hij is de drummer bij Soilwork
ik ga in elk geval naar Antwerpen en breng verslag uit
Mooi, ik zie van jullie allebei het verslag welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:39 schreef mjan het volgende:
Ik ga me zo maar eens richting tivoli begeven om Soilwork en consorten weer eens te aanschouwen. Wordt vast weer gezellig
Sowieso hebben alle bands vanavond alleen maar "nieuwe" nummers gespeeld en waarvan vooral Soilwork het minste is geworden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:55 schreef Migue het volgende:
Dude, Caliban, dude, serieus, dude, dudeHoe kansloos matig en emo is Caliban geworden, dude?
![]()
Dude![]()
Die nieuwe plaet van Soilwork is idd niet veel bijzonders, maar... Dude, Calibanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 03:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Sowieso hebben alle bands vanavond alleen maar "nieuwe" nummers gespeeld en waarvan vooral Soilwork het minste is geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |