Nu-metal!? Ben je helemaal gek geworden!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef nightfall het volgende:
nee,. heb wel wat werk van ze ged,.. eeeeeeeeeeh. gekocht,. maar vind het iets teveel naar nu-metal gaan,. maar opzich is het goed te verteren
De zanger van Terror 2000 en van Soilwork is dezelfdequote:Op vrijdag 18 november 2005 12:52 schreef Shivo het volgende:
Soilwork is ok, samen met the Haunted, Terror 2000 and a canorous quintet and alike.
edit: vergeet ik ben het ook prima te verteren Darkane.
Gister The Haunted gezien, ze waren best aardig, maar wat mij betreft net iets te weinig Death.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:52 schreef Shivo het volgende:
Soilwork is ok, samen met the Haunted, Terror 2000 and a canorous quintet and alike.
edit: vergeet ik bijna het ook prima te verteren Darkane.
Met God Dethroned zeker? Hoe waren die?quote:Op zaterdag 19 november 2005 07:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gister The Haunted gezien, ze waren best aardig, maar wat mij betreft net iets te weinig Death.
quote:
http://search.yahoo.com/web/advanced?ei=UTF-8quote:Op donderdag 21 september 2006 19:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe heb je'm nou gevonden? kan ik ook nog wat leren..
correctie: Scarvequote:Op vrijdag 22 september 2006 15:06 schreef keitel het volgende:
Drummer is vandaag de Belgische Dirk Verbeuren. Vroeger bij Aborted, nu bij Soilwork.
Doe 'm de groeten van mequote:Op zondag 8 juli 2007 11:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
correctie: Scarve
hehehe dat is toevallig mijn neef
Officiële website van m'n neef
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |