Iedereen die zo'n ding preordert heeft voorang op de klant die de winkel binnenloopt en er 1 wil hebben , Gevolg eerst krijgen al die preorders hun doos en dan pas de klant wat dus een tijd gaat duren met zoveel aanvragenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:56 schreef cyberstalker het volgende:
WTF zijn preorderkits nou weer?
Probeer het eensch uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
als je op de dag v/d launch vroeg naar een winkel gaat, zul je er toch echt wel eentje hebben
Correctquote:Op donderdag 17 november 2005 22:18 schreef cyberstalker het volgende:
Dus zo'n xbox 630 preorderkit is dus eigenlijk bedoeld voor zielige rukkertjes die per sé direct zo'n ding moeten hebben, zodat ze eindelijk hun piemeltje een trekpauze kunnen geven?
Helaas.... De eerste lading xboxen die naar nederland komen zijn alleen metquote:Op donderdag 17 november 2005 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
als je op de dag v/d launch vroeg naar een winkel gaat, zul je er toch echt wel eentje hebben
Heb ik met de PSP ook gedaan. En dat lukte.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:24 schreef Steve-O het volgende:
Probeer het eensch uit zou ik zeggen
Wow..... Kan jij regelen dat ik in Rotterdam betaal en in Rotterdamquote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef L3IPO het volgende:
Wij hebben nog 8 prekits liggen bij MediaMarkt Ede
Als je er 1 wilt laat me ff weten dan, dan kan ik kijken of ik em voor je apart kan houden.
Trein dan gewoon ff naar Ede gast, dat heb je er dan toch ook wel voor over?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef BobWeelen het volgende:
[..]
Wow..... Kan jij regelen dat ik in Rotterdam betaal en in Rotterdam
af kan halen ?? Dan ga ik je zoenen !!!![]()
Inderdaad, trein ff naar Edequote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef BobWeelen het volgende:
[..]
Wow..... Kan jij regelen dat ik in Rotterdam betaal en in Rotterdam
af kan halen ?? Dan ga ik je zoenen !!!![]()
In V&A, voor de dubbele prijs.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef tonks het volgende:
Ik heb er 9 besteld. ga ik allemaal door verkopen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |