abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 21:34:11 #1
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_32355964
Ik moet komende week 2 groepen (totaal ong. 30 scholieren,15-16 jaar) tot een groep 'vormen', omdat deze groep gezamenlijk aan een uitwisselingsproject gaat deelnemen.

Ik heb hiervoor ong. 40 min.. Heeft er nog iemand creatieve, ludieke ideeën? Spelletjes o.i.d. dergelijks....

Ben op dit moment niet zo creatief, dus alle ideeën zijn welkom !!!!
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:23:05 #2
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_32362427
Als ze niet al te wereldvreemd zijn gaat dan vanzelf wel goed
Het gaat dus vooral om namen leren kennen e.d.?
In dat geval is het altijd leuk om daar iets mee te doen... spelletjes waarbij je zoveel mogelijk namen van je (nieuwe) groepsgenoten moet onthouden!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_32482327
Ze allemaal in een bouwkeet proppen, elk een gebakken ei op hun hoofd laten leggen, en ze vervolgens 50 keer laten zeggen dat ze een mislukte hamburger zijn. Succes gegarandeerd.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_32484759
Je kan ze elkaar voor laten stellen: je maakt naambordjes voor iedereen, eerst krijgt ieder zijn eigen naambordje (tijdens inleidend verhaal. Dan maak je tweetallen; opdracht is om een aantal vaste dingen (wie ze zijn, wat ze komen doen, waarom ze deelnemen a.h. project, en lievelingskleur, sport (doe ook wat 'aparte' dingen) en alles wat ze verder willen weten, te vragen aan de andere persoon (aantekeningen maken mag); eerst is 1e persoon geinterviewde en 2e persoon interviewer, daarna rollen wisselen. Na 10 minuten laat je de interviewer vertellen wie de persoon die hij geinterviewd heeft, is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')