abonnement Unibet Coolblue
pi_32352504
Ik heb een vector tekening gemaakt in Adobe illustrator, deze afbeelding is 3000 bij 3000 pixels groot, en is opgeslagen in eps formaat.
Nu wil ik deze afbeelding invoegen in een InDesign document. Maar het lukt maar niet om de afbeelding mooi weer te laten geven. Alle lijnen in de vector afbeeling zijn 1pt breed (of smal), hierdoor vervagen de lijnen als ik 'm verkleind in wil voegen. (zie screenshot)




Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik moet het document morgen inleveren dus tekening overnieuw maken gaat niet lukken. Ook is de trail periode van illustrator verlopen dus die is ook al niet meer werkend
pi_32355497
Volgens mij is dat gewoon de voortvertoning van Indesign, wanneer je een afbeelding importeert geeft ie hem niet op optimale kwaliteit weer. Als je je document uitprint of exporteert als pdf, zie je niks meer van terug van die lage kwaliteit.
...
  donderdag 17 november 2005 @ 22:09:02 #3
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_32357082
Wat "The Lizard Koningin" zegt.

Wil je dat de voorvertoning wel gewoon goed is. Klik dan in indesign op het tablad "view" --> "Display Performance" --> "High Quality".

Nu zou die er goed uit moeten zien.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_32358014
De screenshot is van de pdf zelf. (geexporteerd op de hoogste kwaliteit)
Dus dat is het helaas ook niet
pi_32365280
als het goed is dan print hij hem wel goed.
heb ik hier ook vaak op mijn werk
pi_32366200
is het indesign cs2?
daar zitten namelijk erg veel bugs in heb ik geconstateerd.
en wat zombine en lizard koningin al zeiden performance high quality moet werken
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_32367339
Bedankt allemaal voor jullie inbreng

Hij komt inderdaat netjes uit de printer gerold
Best wel vaag allemaal, want als ik mijn verslag digitaal had moeten inleveren dan was ik nu dus nogsteeds aan het kloten. Ik gebruik inderdaat CS2
pi_32371484
is bij gewoon CS ook
en oudere versies ook
als je in je document gewoon inzoomt op het plaatje dan zie je hem ook gewoon goed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')