Leuk Sinterklaaskado !
Deze Xbox heb ik sinds 2002, en is nog in goede staat. Er zit hier en daar een verfvlek, maar dat heeft geen effect op de Xbox. Er zit een nieuwe stekker bij, vervangen door Microsoft zelf. Een scart-kabel. De handleiding en de doos zitten er ook bij. Er zitten
4 3 controllers bij, 3 x de grote zwarte, allemaal in goede conditie. Een DVD kit is ook te koop, alsmede een memory card.
![]()
De console zelf is te koop met minimaal
2 controllers 1 controller, de vraagprijs voor alleen de console met minmaal
2 controllers 1 controller is:
¤70,-. Iemand die er ook spelletjes en de andere controllers bij koopt geniet mijn voorkeur, en kan voor een betere deal gaan. Voor de gehele set (Xbox, 3 controllers, 21 spellen, enkele demo’s, memorycard (8mb) en de DVD kit) is de vraagprijs minimaal
¤290,-.
De set kan in Rotterdam worden opgehaald, kleinere bestellingen worden op de post gedaan, verzendkosten zijn dan voor de koper. Wanneer je wilt bieden, doe dat hier, of mail mij op
samverkooptzijnxbox [at] gmail.com!! Let op, mijn voorkeur gaat uit naar iemand die in een keer alles koopt !!De volgende spellen zijn (eventueel) los te koop:(De prijzen die hier staan zijn minimum prijzen, bij grotere bestellingen kan er onderhandeld worden)
![]()
Amped --
¤7,50Amped 2 (voor Xbox Live!) --
¤15Brothers in Arms: Road to Hill 30 (voor Xbox Live!) --
¤15Conflict: Desert Storm --
¤10Counterstrike (voor Xbox Live!) --
¤10Disney’s Extreme Skate Adventure -- ¤12,50Fuzion Frenzy --
¤7,50GTA Pack: GTA 3 en GTA Vice City --
¤25,-Halo 1 --
¤12,50Halo 2 (voor Xbox Live!) --
¤20Halo 2 Map Pack (voor Xbox Live!) --
¤7,50Jet Set Radio Future + Sega GT (op één CD, zelfgemaakt hoesje) --
¤15Lord of the Rings: The Return of the King --
¤12,50MotoGP 2 (voor Xbox Live!) --
¤10Project Gotham Racing 2 (voor Xbox Live!) --
¤12,50Shrek Super Party --
¤ 10Splinter Cell: Pandora Tomorrow (voor Xbox Live!) --
¤12,50The Simpsons Road Rage --
¤7,50Unreal Championship (voor Xbox Live!) --
¤7,50En de volgende Demo CD’s:(De Xbox demo’s kan je gratis krijgen bij een bestelling)
Xbox Demo Disk 8.0
Xbox Demo Disk 10.0 (The Best of)
Xbox Live Arcade (voor Xbox Live!)
Official UK Xbox Magazine: game disc 06
Official UK Xbox Magazine: game disc 07
Official UK Xbox Magazine: game disc 09
De volgende accessoires zijn ook te koop:2 grote, zwarte controllers![]()
Dit is de oude uitvoering van de controller, maar ze zijn allebei nog in goede staat. (Los te koop indien ze niet bij de console worden verkocht). Prijs per controller:
¤10,-Er is ook een Crystal Controller S aanwezig, maar die gaat mee met de console indien die verkocht wordt.Xbox DVD kit![]()
Een afstandbediening en een ontvanger, om (legale) DVD’s mee af te spelen. Gratis bij een bestelling boven de 150 euro. Losprijs:
¤10,-8 mb Memory Card![]()
Ideaal om savegames op te zetten en mee te nemen naar vrienden. Gratis bij een bestelling boven de 150 euro. Losprijs:
¤2,502 x Xbox Live! Headset![]()
Van beide headsets kunnen de het microfoon/oordop gedeelte niet meer worden vastgeklikt aan de hoofdband. Daarom kan je de onderdelen (ontvanger, microfoon/oordop en hoofdband) ook los kopen. Gratis bij een bestelling boven de 30 euro. Om per onderdeel te bestellen, mail mij even op het onderstaande email adres.
[ Bericht 2% gewijzigd door SkaterSam op 17-11-2005 20:55:23 ]