die vraag mag je zelf beantwoorden.quote:
In dit verband is indymedia best een relevante bron, leg liever uit wat je niet goed aan dat citaat vindt.quote:Op zondag 20 november 2005 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die vraag mag je zelf beantwoorden.
quote:
ze zijn niet objectief sch. dat is mijn kritiek.quote:Op zondag 20 november 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
[..]
In dit verband is indymedia best een relevante bron, leg liever uit wat je niet goed aan dat citaat vindt.
quote:Op zondag 20 november 2005 18:36 schreef Demophon het volgende:
[..]
DionysuZ met een webicon van Che Guevara. Goh, een intellectuele rebel die DionysuZ, gij stoere jongen!
Zo passé die Che Guevara
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 19:15 schreef Demophon het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuses! Ik kon het niet laten
![]()
Ja, of waardig en kalm of ze blazen Kosto's voordeur op.quote:Op zondag 20 november 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat niet over de verbijstering of verontwaardiging maar op de manier waarop er gereageerd is. De grotoste groep linkse mensen reageert nou eenmaal niet op die schreeuwerige manier zoals je na Fortuyn zag. Dat blijkt nu wel weer, er wordt waardig en kalm gereageerd.
Net als sizzler zie jij het verschil niet tussen een klein groepje activisten en de massahysterie na Fortuyn.quote:Op zondag 20 november 2005 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, of waardig en kalm of ze blazen Kosto's voordeur op.
Heel waardig allemaal.
Dat is geen enkel medium. Indymedia is wel heel erg eenzijdig maar toch kan je het wel meenemen, zeker bij dit soort kwesties hebben ze vaak nieuws uit de eerste hand.quote:Op zondag 20 november 2005 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze zijn niet objectief sch. dat is mijn kritiek.
Net als Sizzler, zie ik dat je misplaatste superioriteitsgevoelens hebtquote:Op zondag 20 november 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Net als sizzler zie jij het verschil niet tussen een klein groepje activisten en de massahysterie na Fortuyn.
En je vergelijking slaat als een lul op een drumstel, maar dat is ongeveer evenredig aan je volledige discussie techniek natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2005 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net als Sizzler, zie ik dat je misplaatste superioriteitsgevoelens hebt.
Je gaat niet op de inhoud in, een teken dat je zwak staat en me gelijk geeft. Die paar activisten zijn niet te vergelijken met die enorme meute.quote:Op zondag 20 november 2005 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net als Sizzler, zie ik dat je misplaatste superioriteitsgevoelens hebt.
En de moord op een of andere volledig onbekende no-no is niet te vergelijken met de beoogde volgende premier van Nederland.quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Je gaat niet op de inhoud in, een teken dat je zwak staat en me gelijk geeft. Die paar activisten zijn niet te vergelijken met die enorme meute.
Beoogd premierquote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En de moord op een of andere volledig onbekende no-no is niet te vergelijken met de beoogde volgende premier van Nederland.
Dus je kan je xenofobische ideeën tov het inferieure rechtse volk nu wel blijven spuien, maar je maakt je wederom onsterfelijk belachelijk.
Ik zei direct al: in een vergelijkbare situatie als bij Fortuyn - dat is dit uiteraard niet. Maar als er een linkse Fortuyn wordt neergelegd krijg je niet die stampvoetende, schuimbekkende massahysterie.quote:Op zondag 20 november 2005 19:52 schreef MrX1982 het volgende:
Je vergelijkt Fortuyn en Seveke niet maar je komt wel de hele tijd met Fortuyn op de proppen om te laten zien hoe hysterisch rechts is en hoe kalm en rustig links omgaat met de moord op Seveke. Dan ben je toch juist bezig met vergelijken?
Hoeveel linkse mensen kende Seveke voordat hij werd doodgeschoten? Vast niet heel veel buiten Nijmegen.
SCH,quote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Beoogd premier
Ik vergelijk die beide zaken helemaal niet. Lees anders even. Ik had het over een cultuurverschil en dat is gewoon een waarheid die staat. Maar nu weer over Louis.
Maar dan ben je toch koffiedik aan het kijken. 100% speculatief, wat heeft dat met de moord op Seveke te maken?quote:Op zondag 20 november 2005 19:53 schreef SCH het volgende:
Ik zei direct al: in een vergelijkbare situatie als bij Fortuyn - dat is dit uiteraard niet. Maar als er een linkse Fortuyn wordt neergelegd krijg je niet die stampvoetende, schuimbekkende massahysterie.
Omdat het meteen duidelijk was dat Fortuijn was vermoord om zijn mening (zie ook de datum, zo vlak voor de verkiezingen werden vele mensen beroofd van hun democratische keuze).quote:Op zondag 20 november 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat niet over de verbijstering of verontwaardiging maar op de manier waarop er gereageerd is. De grotoste groep linkse mensen reageert nou eenmaal niet op die schreeuwerige manier zoals je na Fortuyn zag. Dat blijkt nu wel weer, er wordt waardig en kalm gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |