abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2005 @ 08:26:05 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32558153
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Heb jij cijfers van het aantal rechtzaken die hij totaal heeft aangespannen(en of bezwaarschriften)?
Hij was iemand die zich tenminste inzette voor burgerrechten, en als libertijn kan ik dat waarderen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:01:22 #262
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32558527
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 01:35 schreef broer het volgende:

[..]

Huh? Wat heb ik dan nu weer gemist? Hij was toch te voet gevlucht? De man die in de Opel stapte was toch niet de schutter?
Excuses excuses, ik liep eventjes achter, excuses
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32559188
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij was iemand die zich tenminste inzette voor burgerrechten, en als libertijn kan ik dat waarderen
Weet je wat het is..... Al kan die kerel mij redden door mij weg te duwen voor een auto en ze eigen leven te geven, dan heb ik liever dat ik te pletter sla op die auto, ik heb principes en hoef niet door dat volk geholpen te worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32559703
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Weet je wat het is..... Al kan die kerel mij redden door mij weg te duwen voor een auto en ze eigen leven te geven, dan heb ik liever dat ik te pletter sla op die auto, ik heb principes en hoef niet door dat volk geholpen te worden.
In dat geval zou het idd erg zonde zijn als zo iemand dat voor jou zou doen.

sorry... was zo´n open deurtje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:14:25 #265
45206 Pietverdriet
pi_32559836
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je bedoelt, je bent een bekrompen reactionair
pi_32559970
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je bedoelt, je bent een bekrompen reactionair
nee het zijn principes, ik hoef van sommige mensen gewoon geen hulp.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  FOK!fotograaf vrijdag 25 november 2005 @ 10:39:07 #267
73911 ultra_ivo
pi_32560244
Koude Oorlogsdenken
pi_32576273
quote:

[..]

AFA en burgerrechten
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32588484
quote:

[..]

Ook ik vraag me af of hij zich inzette voor burgerrechten voor iedereen, of burgerrechten voor mensen die net zoals hij dachten. Dat is nogal een wereld van verschil. Mijn ervaring met links extremistische types is, dat "gelijkheid" slechts relatief is. Maar goed, ik ken de beste man verder niet, dus misschien heb ik het verkeerd.
  FOK!fotograaf zaterdag 26 november 2005 @ 09:09:46 #270
73911 ultra_ivo
pi_32589322
Als ik sommigen hier hoor op fok dan willen zij alleen maar vrijheid van meningsuiting/burgerrechten voor rechts. De uitspraak van oheng bevreemdt me dan ook niet, maar zegt meer over hemzelf dan over Sévčke..
pi_32591354
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 09:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Als ik sommigen hier hoor op fok dan willen zij alleen maar vrijheid van meningsuiting/burgerrechten voor rechts. De uitspraak van oheng bevreemdt me dan ook niet, maar zegt meer over hemzelf dan over Sévčke..
Een beetje zoals AFA? Alleen burgervrijheden en vrijheid van meningsuiting voor links en niet voor de rest (alles rechtser dan de PvdA).
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32591369
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 04:53 schreef oheng het volgende:

[..]

Ook ik vraag me af of hij zich inzette voor burgerrechten voor iedereen, of burgerrechten voor mensen die net zoals hij dachten. Dat is nogal een wereld van verschil. Mijn ervaring met links extremistische types is, dat "gelijkheid" slechts relatief is. Maar goed, ik ken de beste man verder niet, dus misschien heb ik het verkeerd.
Helemaal mee eens!
  FOK!fotograaf zaterdag 26 november 2005 @ 13:26:54 #273
73911 ultra_ivo
pi_32593315
CT, als jij onder burgerechten verstaat dat je net zoals in de antieke tijd je eigen 'recht' haalt door met je maten iemand in elkaar te slaan (zie travel SC) dan zal dat idd niet zo zijn. Als je onder burgerrechten verstaat dat je vrijheid van vergadering en vereniging hebt, dan moet je blij zijn met mensen zoals Sévčke.
pi_32593345
Voor AFA geldt dat recht van vergadering en vereniging maar beperkt. Het geldt slechts wanneer de denkbeelden in het antieke extreem-linkse straatje passen.

Het recht op zelfverdediging zou een prima recht zijn hier in Nederland. Je hoeft je niet zomaar te laten beroven of mishandelen door allerhande gajes.
  FOK!fotograaf zaterdag 26 november 2005 @ 13:35:26 #275
73911 ultra_ivo
pi_32593486
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor AFA geldt dat recht van vergadering en vereniging maar beperkt. Het geldt slechts wanneer de denkbeelden in het antieke extreem-linkse straatje passen.
Is artikel 1 van de grondwet extreem-links?
quote:
Het recht op zelfverdediging zou een prima recht zijn hier in Nederland. Je hoeft je niet zomaar te laten beroven of mishandelen door allerhande gajes.
Terug naar de middeleeuwen dus.
pi_32593527
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:35 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Is artikel 1 van de grondwet extreem-links?
[..]
Links is zeer hypocriet, dat weet jij ook wel. Links is er zelf ook niet vies van om desnoods met geweld te bepalen wie er wel en wie er niet mag demonstreren of vergaderen. Of ben je een aantal gewelddadige incidenten van de laatste jaren vergeten?
quote:
Terug naar de middeleeuwen dus.
AFA

Jezelf verdedigen is niet terug naar de middeleeuwen. Dat is een linkse dooddoener om de discussie de kiem in te smoren. Jij zou jezelf in elkaar laten slaan en laten beroven?
  FOK!fotograaf zaterdag 26 november 2005 @ 14:03:18 #277
73911 ultra_ivo
pi_32594023
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Links is zeer hypocriet, dat weet jij ook wel. Links is er zelf ook niet vies van om desnoods met geweld te bepalen wie er wel en wie er niet mag demonstreren of vergaderen. Of ben je een aantal gewelddadige incidenten van de laatste jaren vergeten?
[..]
Ik ben zeker niet vergeten welke bedreigingen ik ontving als lid van de GroenLinks fractie hier. En deze bedreigingen waren voorzien van artikelen uit de Stavast. De hoek waar die bedreigingen vandaan kwamen is mij dan duidelijk. De intimidatie die plaatsvondt na de moord op Fortuyn ben ik ook niet vergeten. En jij doet maar gewoon alsof Kedichem door iedereen toegejuicht werd, dat is ook een kwestie van woorden in de mond leggen.
quote:
Jezelf verdedigen is niet terug naar de middeleeuwen. Dat is een linkse dooddoener om de discussie de kiem in te smoren. Jij zou jezelf in elkaar laten slaan en laten beroven?
Een onderdeel van de westerse beschaving (tenminste de Europese) is het geweldsmonopolie van de staat. Dat onderdeel van de beschaving wordt vooral in twijfel getrokken door USA-lovers.
pi_32594067
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:03 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ik ben zeker niet vergeten welke bedreigingen ik ontving als lid van de GroenLinks fractie hier. En deze bedreigingen waren voorzien van artikelen uit de Stavast. De hoek waar die bedreigingen vandaan kwamen is mij dan duidelijk. De intimidatie die plaatsvondt na de moord op Fortuyn ben ik ook niet vergeten. En jij doet maar gewoon alsof Kedichem door iedereen toegejuicht werd, dat is ook een kwestie van woorden in de mond leggen.
[..]
Een bedreiging is wel iets anders dan daadwerkelijk toegepast geweld zoals in Kedichem en tijdens installaties van rechtse gemeenteraadsleden.
quote:
Een onderdeel van de westerse beschaving (tenminste de Europese) is het geweldsmonopolie van de staat. Dat onderdeel van de beschaving wordt vooral in twijfel getrokken door USA-lovers.
DWARS (jou toch bekend) is zeker niet vies van geweld, net zoals AFA. Je bent dus hypocriet. Of al die miliehomo's. Die houden ook wel van geweld.

Dan mijn vraag: daar geef je geen antwoord op. Zou jij je af laten rossen en beroven of zou je jezelf verdedigen?
  FOK!fotograaf zaterdag 26 november 2005 @ 14:09:54 #279
73911 ultra_ivo
pi_32594157
CT, lukraak beschuldigen past denk ik niet op dit forum. Kom dan maar eens met bewijzen wat Dwars aan geweld gebruikt heeft. Ik weet in ieder geval uit de tijd dat ik aktief was in Dwars er totaal geen geweld gebruikt werd.
Het geweld dat gebruikt werd bij de installatie van ultrarechtse gemeenteraadsleden (of zijn CD en CP bij jou 'gewoon' rechts?) kwam van de kant van de politie. Ik heb dat zelf meegemaakt, ik was er zelf bij (in Amsterdam, rond de Stopera).
Is geld jou geweld waard? Mij dus niet. Zoveel beschaving heb ik wel.
pi_32594392
Wat te denken van geweld tijdens demonstraties van mensen die er een andere mening op nahouden dan AFA en Dwars.

http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1070605254845.html
http://www.geocities.com/(...)tivisme05122005.html
http://www.nvu.info/demo/6.html (niet helemaal objectief deze bron natuurlijk en zelf ook niet zo fris)
http://www.antenna.nl/ravage/archief2003/2003archief/0503ar3.htm
http://www.fortuynpolitiek.nl/post.asp?method=TopicQuote&TOPIC_ID=4391&FORUM_ID=99
http://forum.zwaremetalen.com/forum_edit.php?id=610389&id2=623507&action=edit

Of deze link:
http://www.gebladerte.nl/00751p45.htm

Die mensen werden geďntimideerd en niet door de politie. Dat jij je inlaat met dit soort figuren zegt heel veel over je.

Als iemand mij aanvalt, dan verdedig ik me als dat redelijkerwijs mogelijk is. Dat heeft niets met beschaving te maken, wel met eigenwaarde.

Ik waardeer je als persoon tot op zekere hoogte, maar het feit dat je mij beticht van gebrek aan beschaving terwijl je zelf vol trots paradeert met bepaalde schimmige groeperingen is ronduit hypocriet te noemen.
  FOK!fotograaf zaterdag 26 november 2005 @ 14:34:36 #281
73911 ultra_ivo
pi_32594755
Jij wil dus de NVU verdedigen? Mensen die de Nederlandse grondwet met de voeten treden? Noem ik geen democratisch denken.
pi_32594774
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Jij wil dus de NVU verdedigen? Mensen die de Nederlandse grondwet met de voeten treden? Noem ik geen democratisch denken.
Jij wilt er dus niet inhoudelijk op ingaan? Ga er eens inhoudelijk op ingaan in plaats van meteen bepaalde zaken te insinueren...
  FOK!fotograaf zaterdag 26 november 2005 @ 14:40:38 #283
73911 ultra_ivo
pi_32594885
De analyse op antenna is duidelijk. Niet juist en handig van AFA, en ook dat de Dwars-demonstratie 'gekaapt' werd. Over het andere verhaal, deze persoon heeft dus wel binnen Dwars duidelijke problemen gehad met zijn uitspraken. Dat was dus geen Dwars uitspraak. Over insinuatie gesproken.
pi_32594905
DWARS is dus niet vies van geweld. Dat is klip en klaar. Kennelijk mag geweld dus toegepast worden tegen andersdenkenden of om bepaalde doelen te bereiken, maar is iemand die zichzelf wenst te verdedigen primitief en middeleeuws. Dat noem ik hypocriet.
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:42:38 #285
45206 Pietverdriet
pi_32594927
quote:
Dat is het probleem met links en extreem links nederland, zij vinden dat zij vrijheid van meningsuiting hebben, maar hun rechtse couterparts niet.
Ik zeg bullshit, Nazi´s en communisten mogen allebei voor hun mening uitkomen, demonstreren, dan zie je ze en weet je waar ze staan.
Het ging pas echt goed bergaf met extreem rechts in Nederland toen men ophield ze te verzwijgen en iedereen zag welk een randdebiel tuig dat is.
Ik heb geen moeite ermee dat extreem links tuig anti rita posters ophangt, dat is hun vrijheid, prima, doen , en iedereen kan dan zien welk een idioten dit zijn.
Iedereen mag zijn mening uiten, das vrijheid, en iedereen kan dan ook zien welke mening jij hebt en daaruit zijn conclusies trekken over jouw. Dat zelfs volleerde politici deze fout maken zien we wel aan hoe tom de graaf op zijn bek ging door anne frank erbij de halen toen hij het over pim fortuyn had.
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:45:39 #286
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32594984
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is het probleem met links en extreem links nederland, zij vinden dat zij vrijheid van meningsuiting hebben, maar hun rechtse couterparts niet.
Ik zeg bullshit, Nazi´s en communisten mogen allebei voor hun mening uitkomen, demonstreren, dan zie je ze en weet je waar ze staan.
Het ging pas echt goed bergaf met extreem rechts in Nederland toen men ophield ze te verzwijgen en iedereen zag welk een randdebiel tuig dat is.
Ik heb geen moeite ermee dat extreem links tuig anti rita posters ophangt, dat is hun vrijheid, prima, doen , en iedereen kan dan zien welk een idioten dit zijn.
Iedereen mag zijn mening uiten, das vrijheid, en iedereen kan dan ook zien welke mening jij hebt en daaruit zijn conclusies trekken over jouw. Dat zelfs volleerde politici deze fout maken zien we wel aan hoe tom de graaf op zijn bek ging door anne frank erbij de halen toen hij het over pim fortuyn had.
Niks aan toe te voegen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_32595244
quote:
Jij wilt de NVU verbieden.
Nu gaat het er niet om dat ik het met de NVU eens ben oid. Het gaat erom dat extreem links de moraal denkt te kunnen opleggen. De AFA dreigt met en gebruikt geweld tegen andersdenkenden. Zij zijn het ware gevaar voor de democratie.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_32595528
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat het allemaal mag spreken en mag laten zien waar het staat. Dan weet je iig wie wie is. Dan heb je iig niet die hypocrisie van het stiekeme gelul binnenskamers.

Wat me echter zorgen baart is dat wat eerder als extreem rechts werd beschouwd, nu als gewoon een rechtse mening wordt gezien.
Wat nu als extreem rechts wordt gezien is werkelijk een groep zieke randdebielen.

Zelfs wat hier links is schuift op naar rechts zodat dat wat eerder gewoon links was nu als extreem links wordt gezien.

Aan de andere kant zorgt het alles mogen zeggen er wel voor dat de ene groep veel sterker tegen de andere opgezet wordt.

Voor wat mij betreft. Ik ben bang voor mensen zoals o.a. CherryMoonTrax. De hardheid die eruit spreekt is imo echt gevaarlijk en extreem (en dan kan het me geen moer schelen of dat links of rechts is).
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32595639
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat het allemaal mag spreken en mag laten zien waar het staat. Dan weet je iig wie wie is. Dan heb je iig niet die hypocrisie van het stiekeme gelul binnenskamers.

Wat me echter zorgen baart is dat wat eerder als extreem rechts werd beschouwd, nu als gewoon een rechtse mening wordt gezien.
Wat nu als extreem rechts wordt gezien is werkelijk een groep zieke randdebielen.

Zelfs wat hier links is schuift op naar rechts zodat dat wat eerder gewoon links was nu als extreem links wordt gezien.

Aan de andere kant zorgt het alles mogen zeggen er wel voor dat de ene groep veel sterker tegen de andere opgezet wordt.

Voor wat mij betreft. Ik ben bang voor mensen zoals o.a. CherryMoonTrax. De hardheid die eruit spreekt is imo echt gevaarlijk en extreem (en dan kan het me geen moer schelen of dat links of rechts is).
Onzin. De NVU wordt niet gezien als "gewoon rechts", maar nog steeds als radicaal en extreem-rechts. Hoewel ze in feite helemaal niet rechts zijn, maar eerder links gezien de standpunten.

Het is een feit dat er wat minder politiek correctheid is en dat is alleen maar goed. Integratieproblemen, radicalisatieproblemen en andere problemen waar immigranten een rol in spelen kunnen nu aangepakt worden. Dat kon voorheen niet, zonder dat je als racist werd in een hoekje werd gezet.

Dat jij mij radicaal noemt, zegt vooral wat over jou.
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:23:54 #290
45206 Pietverdriet
pi_32595779
quote:

[..]

Gelukkig zijn er verlichte libertijnen als ik die een verstandiger mening verkondig
pi_32596235
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er verlichte libertijnen als ik die een verstandiger mening verkondig
Was dat als geruststelling voor mij bedoeld?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:52:18 #292
45206 Pietverdriet
pi_32596414
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Was dat als geruststelling voor mij bedoeld?
whehehehe

Ja
  FOK!fotograaf zaterdag 26 november 2005 @ 15:56:34 #293
73911 ultra_ivo
pi_32596511
quote:
En de selectieve verontwaardigheid dan? Toen Fortuyn volgens hen verketterd werd was dat een grote zonde, was dat het mede de trekker overhalen. Nu wordt Sévčke volledig verketterd terwijl hij volledig binnen de democratische rechtsstaat werkte. Toen van Gogh werd vermoord moest je het niet wagen om ook maar een kritisch geluid te laten horen, nu wordt er vrolijk feest gevierd over de dood van Sévčke.
pi_32596678
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:56 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

En de selectieve verontwaardigheid dan? Toen Fortuyn volgens hen verketterd werd was dat een grote zonde, was dat het mede de trekker overhalen. Nu wordt Sévčke volledig verketterd terwijl hij volledig binnen de democratische rechtsstaat werkte. Toen van Gogh werd vermoord moest je het niet wagen om ook maar een kritisch geluid te laten horen, nu wordt er vrolijk feest gevierd over de dood van Sévčke.
Mee eens.
Maar ik ben dan ook een extreemlinkse boomknuffelaarster
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32596686
Inhoudelijk ingaan op mijn punten laat je maar na.
pi_32596734
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Inhoudelijk ingaan op mijn punten laat je maar na.
Hadden je punten inhoud om op in te gaan dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:08:17 #297
45206 Pietverdriet
pi_32596739
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:56 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

over selectief verontwaardigt zijn gesproken, je geeft hier een mooi voorbeeld.
pi_32596783
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hadden je punten inhoud om op in te gaan dan?
Ja. Jij niet, dat blijkt wel. Leer eens Nederlands trouwens.
pi_32597365
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja. Jij niet, dat blijkt wel. Leer eens Nederlands trouwens.
Mijn punten zijn door anderen, waaronder Ultra_ivo, prima verwoord. Daar heb ik niets aan toe te voegen.

En ik denk dat mijn Nederlands duidelijk genoeg is om door iedereen begrpen te worden. En als jij mensen afrekent op wat spelfouten, dan zegt dat meer over jou dan over degene die de spelfouten maken. Want dat is dan blijkbaar jouw maatstaf om intelligentie aan af te meten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32597412
Je gaat niet inhoudelijk in op mijn punten die ik heb gepost naar aanleiding van jouw "post", maar je begint wat te blaten.
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:39:16 #301
45206 Pietverdriet
pi_32597459
Dames, dames, argumenten doen het beter dan haren trekken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')