Demins:
Als na de finale een lekker glaasje net gewonnen bloed drinken, en ons overwinningsfeest vieren tussen de stukken rauw vlees van de rond liggende in stukken gescheurde kadavers, dan pas gaan we kijken wie de grootste psychoot is op het forum. Lekker de gexte zal ik me tegoed doen aan je ingewanden en je schedel als Dixie gebruiken alwaar ik elke ochtend mijn zware lading zal doen. Jouw hoofd is mijn prijs, en tot die tijd wil ik je dus zeker in de finale hebben. Demins, medepsychopaat +2
Jappie,
Ik kan niet wachten tot ik je verlopen sodemieter uit elkaar kan trekken op het strijdveld, je bent een doorn in mijn oog en ik ben van plan jouw ogen te gaan gebruiken als stuiterbal op het speelveld van de finale. Je bent mijn gedroomde slachtoffer en je komt aan de beurt!
Jappie 2 punten!
Coos,
Ik heb altijd geleerd respect voor de oudjes te hebben, ook al komen ze na een dag hard zwoegen in de trein ( waar ik lang geleden wel eens inzat) naar je toe om je zitplek te eisen omdat ze moe zijn van een dag shoppen. Zo ook met jou, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om je in de finale te verpulveren onder mijn speciaal aangeschafte schoenen met stalen zolen!
Om je te beschermen van het kwaad dat gaat losbarsten …-2
Snaptnix: 49
M-en-A :49
Teamlead: 49
Isabeau: 49
Gert: 49
Versabommie: 47
Kleintje: 43
PC eend: 41
APK: 39
Day: 39
Sanne: 38
Demins: 37
Milagro: 33
Cuall: 33
Lovebear:29
Petitdali: 29
PeterV: 31
Latevogel: 29
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Coos: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Supermom: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
Henk.jansen: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Bep: 17
BBMenno: 17
Falco: 19
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Kolomo: 13
Peter6000: 11
Pimmutjuh: 9
Doka: 9
BorTheWolf: 1
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!