De mijne staat er al in, dus ga je gangquote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wil daarna als het mag!
Heb mijn lijstje al helemaal klaar![]()
Al klaarquote:Op donderdag 17 november 2005 23:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De mijne staat er al in, dus ga je gang
Jij moet nog veel lerenquote:
Coos...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Coos het volgende:
Maar tactisch/technisch lijkt het mij beter om de punten die ik normaliter aan Gert zou geven aan een andere user die mogelijk in de gevaren zone komt te geven. Tijdelijk dan. Hij staat voor nu wel effe veilig.![]()
Niet gaan smeken hequote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos...
Het kan snel gaan hier hoor.
Met goede tips wordt hier tenminste iets gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Was een tip van de redactie. (M-en-A)
Nee ben t helemaal kwijtquote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Hij krijgt net punten...
Snap jij het
Al die laffe modjes -en wannabe modjes- stappen uit het spel.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Met goede tips wordt hier tenminste iets gedaan![]()
APK kan dus ondanks meningen van anderen best wel samenwerken![]()
Die had ik niet gezien.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Hij krijgt net punten...
Snap jij het
Een soort van Pamplona met die lijst doenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:40 schreef APK het volgende:
Al die laffe modjes -en wannabe modjes- stappen uit het spel.![]()
De dood of de gladiolen.![]()
En tips blijven welkom.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien.
henk is zo'n peer!![]()
Er staat een rakkertje koud in de clib.
OK Coos, ik neem dat angstige gesmeek van daarnet weer terug.![]()
Dramakoning.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos...
Het kan snel gaan hier hoor.
Ik merk nu de wet van de remmende voorsprong al.
Zelfs nu Scan er uit is, vallen er geen "overgebleven" punten mijn kant op.
Ik wánkel.![]()
idd! gaan! Tot mijn kadaver er rottend bij ligt, of totdat ik over andermans rottende kadaver de horlepiep dans.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Al die laffe modjes -en wannabe modjes- stappen uit het spel.![]()
De dood of de gladiolen.![]()
En tips blijven welkom.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd! gaan! Tot mijn kadaver er rottend bij ligt, of totdat ik over andermans rottende kadaver de horlepiep dans.
Dit is geen spel, dit is een servival!
Ik snap die ongerustheid van Gert best wel.quote:
Precies, dit is niet Expiditie Robinson, waar ze opeens familie invliegen en een winnaarseiland hebben om je vol te vreten.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
Dit is geen spel, dit is een servival!
Wat zeg je dat toch weer tjaquote:Op donderdag 17 november 2005 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, dit is niet Expiditie Robinson, waar ze opeens familie invliegen en een winnaarseiland hebben om je vol te vreten.![]()
Maar we hebben wel een Chico.![]()
Al die verjaardagen achter elkaar zegquote:Op donderdag 17 november 2005 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 5 minuutjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is Gert jarig
Oh, vandaar ik wist niet dat mogelijk wasquote:Op donderdag 17 november 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
Henk Sanne heeft een keer een extra bonuspunt gekregen![]()
Geloof jij het nog?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Al die verjaardagen achter elkaar zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |