Lieverd, ik ben net zo blij dat je weer online bent, als je nou ook nog allerlei extra topics moet gaan openen zijn we je zo weer kwijtquote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat es zien dan??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit jij niet in het verkeerde tupoc??quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef versabommie het volgende:
verkeerde topic!
FF oefenen alvastquote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, doe jij maar notarie wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zij snapt het.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
Anders krijgen we ernstige wraakacties en dat willen we dus nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag ik dan je charmante assitent zijn??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gaat cuall ook mee met Gert en mij?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:08 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg net een mailtje uit Thailand, vanaf nu zijn alleen nog maar minpunten geldigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet niet met kaalheid spotten misschien ben jij t ook over een jaarquote:Op donderdag 17 november 2005 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies......ik wil gewoon de regels zwagt op wit zien.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat jij je laat gebruiken door die kale zeg.......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien ben ik toch niet zó blondquote:Op donderdag 17 november 2005 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies......ik wil gewoon de regels zwagt op wit zien.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat jij je laat gebruiken door die kale zeg.......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er mop ? Werd ik geroepenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Jappie jongen jij moet echt op gaan passenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wanneer gaan wequote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat cuall ook mee met Gert en mij?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Muil houweh, anders kun je die pluspunten van morgen ook weer van de Postbank afschrijven. Dan sta je écht below zero.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:10 schreef Coos het volgende:
ik accepteer de cookies.
Je krijgt het nog druk met al die fokkers in Thailand die per sms hun stem uit gaan brengen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
FF oefenen alvastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik krijg net een mailtje uit Thailand, vanaf nu zijn alleen nog maar minpunten geldigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee maar die dubbelfuctie van spelleider en notaris gaat echt opvallenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat cuall ook mee met Gert en mij?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar die dubbelfuctie van spelleider en notaris gaat echt opvallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom ga ik de notaris functie wwarschijnlijk dan van haar overnemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel een beetje bijblijven heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coos word nostalgisch....quote:Op donderdag 17 november 2005 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Je krijgt het nog druk met al die fokkers in Thailand die per sms hun stem uit gaan brengen.
Ze willen ws wel dat je de huidige stand driemaal daags doorgeeft aan "onze" kolonie in den verre.
Bij APK in Thailand zie ik altijd het boek "landgenoten" van Marcus Heeresma voor me.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een prachtige monoloog en ik ga niet verklappen wat het is.
Zelf heb ik bijna in mijn broek gepiest van het lachen toen ik APK erbij dacht!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een aanrader voor de koude winterdag!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil daarna als het mag!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef M-en-A het volgende:
Goedenavond allemaal
Ik ga stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet niet met kaalheid spotten misschien ben jij t ook over een jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik lach onder een palmboom, moet ik een polletje openen?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:16 schreef Coos het volgende:
Zelf heb ik bijna in mijn broek gepiest van het lachen toen ik APK erbij dacht!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een aanrader voor de koude winterdag!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net als het dreigt in te kakken, weer een briljante regellwijzigingquote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef APK het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.MEDEDELING TUSSENDOOR!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De overgebleven personen in de finale worden elke dag -na de stemming- terug gezet naar.....
100 punten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit om te voorkomen dat de helden die zich voor de leeuwen durven te werpen onder nul eindigen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Einde mededeling.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Merci M-en-A-
Mij verbaasd niets meer.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef APK het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.MEDEDELING TUSSENDOOR!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De overgebleven personen in de finale worden elke dag -na de stemming- terug gezet naar.....
100 punten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit om te voorkomen dat de helden die zich voor de leeuwen durven te werpen onder nul eindigen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Einde mededeling.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Merci M-en-A-
Was een tip van de redactie. (M-en-A)quote:Op donderdag 17 november 2005 23:22 schreef PC eend het volgende:
APK... beter dan Hummieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop