Scan heeft zichzelf verwijderd.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef Sanne het volgende:
++ Pinball.voor zijn mooie lijstjes.
++ PeterV. De fakes
-- Bor the Wolf. Tijd voor een exit.
Ik ben helemaal in de war met de lijst. Wat is er gebeurd? Waar is Pinball gebleven. Wat is er met de 1e plek van Scan gebeurd?
Snapt het niet meer.
Ik zal hem nog een keer punten geven, ondankbare hondquote:Op donderdag 17 november 2005 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Scan heeft zichzelf verwijderd.
Pinball is er ook al een tijdje uit zo te zienquote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef Sanne het volgende:
++ PeterV. De fakes
Ik ben helemaal in de war met de lijst. Wat is er gebeurd? Waar is Pinball gebleven. Wat is er met de 1e plek van Scan gebeurd?
Snapt het niet meer.
Zullen we een schadeclaim indienen bij hem??quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal hem nog een keer punten geven, ondankbare hond![]()
Ja Sanne hectische dag, Scanman en Pinball hebben een vrijwillige exit aangevraagdquote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef Sanne het volgende:
++ PeterV. De fakes
Snapt het niet meer.
Binnenkort is ze helemaal de baas.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begint het weer![]()
![]()
Ik had je nog zo gewaarschuwd![]()
Coos word sympathiekquote:Op donderdag 17 november 2005 22:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we een schadeclaim indienen bij hem??![]()
Bijna al mijn pluspunten heb ik aan hem vergooid.![]()
Scan, je ben van de lijst maar je mag wel stemmen!! Dus geef de komende dagen je pluspunten even aan mij en PcEend. Je minpunten geef je maar aan die valse spelleider.![]()
Nope, alleen overgebleven users op de lijst mogen stemmen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:52 schreef Coos het volgende:
Scan, je ben van de lijst maar je mag wel stemmen!!![]()
Scanman en pinball hebben zich vrijwillig teruggetrokken.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef Sanne het volgende:
++ PeterV. De fakes
Snapt het niet meer.
Ik ben tot op het bot geroerd.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Coos ++ Heb intens medelijden gehad met zijn computerproblemen en bewondering voor zijn doorzettingsvermogen om online te blijven en vooral natuurlijk om te stemmenMaar hij is weer een beetje te snel in de lucht, dus ik verdenk hem ervan dat hij op zieligheidspuntjes mikte. Dan nog geen man overboord, want zijn fenomenaal gevoel voor humor moet worden beloond
Het mooie is, Coos, je hoeft mij geen Songfestivalpunten terug te geven. Geef ze maar wééééér aan Gert.
Neeeheeee. Duurt te lang.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Coos het volgende:
Het lijkt mij leuk dat er op zondag om 00.00 (jawolh herr APK) 20 mensen op de 12e plaats eindigen.![]()
Waar staat dat??quote:Op donderdag 17 november 2005 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, alleen overgebleven users op de lijst mogen stemmen.
Dubbelfunctie? twee petten op? belangenverstrengeling?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Binnenkort is ze helemaal de baas.
Pas maar op dus.
Doe maar niet eendjequote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dubbelfunctie? twee petten op? belangenverstrengeling?
Zal ik dan anders de notaris worden?
Je zou nobeler zijn als de overgebleven users juist niet meer zelf mogen stemmen en "Nederland" laat spreken.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, alleen overgebleven users op de lijst mogen stemmen.
Reken maar niet op de notaris...die zit zich te bezatten in het cafe verderopquote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar staat dat??![]()
Notaris Cuááll!!!!!!!!![]()
Ja Coos dat klopt echtquote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar staat dat??![]()
Notaris Cuááll!!!!!!!!![]()
Je piekt weer eens te vroeg Coosquote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Je zou nobeler zijn als de overgebleven users juist niet meer zelf mogen stemmen en "Nederland" laat spreken.![]()
Ja, doe jij maar notarie wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dubbelfunctie? twee petten op? belangenverstrengeling?
Zal ik dan anders de notaris worden?
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Reken maar niet op de notaris...die zit zich te bezatten in het cafe verderop![]()
Laat es zien dan??quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Coos dat klopt echtvan de liijst is een stem-stop
CUall RULESquote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Binnenkort is ze helemaal de baas.
Pas maar op dus.
Op de avond of in het spel??quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je piekt weer eens te vroeg Coos![]()
Mag ik dan je charmante assitent zijn??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |