En, wat ga je er nou mee doen?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik heb gelukkig nog een goed werkende gevonden--> [[url=http://img.2dehands.nl/f/preview/8416487.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Dat bedoel ik nou, Je leest niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Lovebear je bent volgens mij een ongelofelijk lekker blond mokkel...die teksten nu ook weer! Ik leef in het stenen tijdperk en lees daarom niks terug... hahaha, geweldig
![]()
weet eigenlijk ook niet wat me bezielde... was geen knipoog bij... heppum al aangepast!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap alleen de uitleg van die PI niet ? Of heb je per ongeluk op dat knoppie geramd ?![]()
Je moet ook teruglezen jongen.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
weet eigenlijk ook niet wat me bezielde... was geen knipoog bij... heppum al aangepast!
ik ga ff voor je zoekenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:48 schreef demins het volgende:
OMG! Ik ben nu al meer dan drie uur bezig met bijlezen, herlezen, opnieuw bijlezen... nou ja, daar hoef ik geen tekening bij te maken.
Maar wat dat (deels tevergeefse) herlezen betreft: een goede zoekfunctie is dan iets waar ik vanmiddag schreiend om gebeden heb!
Teamlead you've got mail
Okfunquote:Op donderdag 17 november 2005 19:47 schreef Maurisico het volgende:
Sjit, lovebear, je hebt me ontmaskerd...ok ok ik maak me bekend....
[afbeelding]
-lamaar-quote:Op donderdag 17 november 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Okfun![]()
Maare nog 1 ding lees deze eerst ff door
Notaris Cuall - controle Servival User Game
En goed lezen dan zie je wie wat heeft gestemd en hoe
SAMENVATTING GRAAG!quote:PC eend ratelde 3 a4tjes met onrealistische motivaties vol kift en bagger op
Teamlead = een baggerusertquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:03 schreef lovebear het volgende:
En weer lijst goed gezet
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Teamlead = een baggerusert
cuall = het schandknapinnetje van de baas
PC eend = doet aan zelfbevlekking
Nee die heb ik er in gezet met depunten die ernaast stonden.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:10 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent de stemmen van Maurisico vergeten.
Correctie...die 1ste statement had van mijn hand kunnen zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]what did I do??
dat Maurisico niet blij met me is wist ik al, maar die eend heb ik volgens mij nooit wat gedaan
Dat weet ik ook niet!quote:
Je hebt gelijk, excusé.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee die heb ik er in gezet met depunten die ernaast stonden.
Dus is goed zo![]()
Nee, hij zei: "Versabommie is een vieze utregter"quote:Op donderdag 17 november 2005 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
PC eend zei echter: "Versabommie" is een baggerusert![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Teamlead = een baggerusert
cuall = het schandknapinnetje van de baas
PC eend = doet aan zelfbevlekking
Zitten jullie stemafspraken te maken?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef demins het volgende:
Dat weet ik ook niet!Maar ik heb nou al drie keer hetzelfde mailtje van je gehad. En ik begreep het de eerste keer al!
![]()
Hoezo overleg in de riolering van het internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |