Ja nou weten we het welquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ben jarig!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn welgemeende excuses! Ik vind het erg vervelend dat je die post zo hebt opgevat, al begreep ik het vanmorgen, na herlezing, wel! Op het moment van posten is geen van jouw beide pijnpunten zelfs maar een kort moment in mijn gedachten geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens wacht ik nog steeds op excuses van Deminsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een hele fijne dag en natuurlijk veeeeeeeel cadeautjesquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ben jarig!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zand eroverquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:52 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses! Ik vind het erg vervelend dat je die post zo hebt opgevat, al begreep ik het vanmorgen, na herlezing, wel! Op het moment van posten is geen van jouw beide pijnpunten zelfs maar een kort moment in mijn gedachten geweest.
Ik begrijp ook niet waarom dat niet zo was...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was een beetje dom.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik de finale win, wor jij mijn geclaimde prijs! Een gillende wicked zal ik over mijn schouder gooien en er zo trots als ene hond met zeven lullen mee rond lopen.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een hele fijne dag en natuurlijk veeeeeeeel cadeautjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil geen partypooper zijn maar ik moet dringend naar mijn mandje
Dit topic wordt echt steeds gekker.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik de finale win, wor jij mijn geclaimde prijs! Een gillende wicked zal ik over mijn schouder gooien en er zo trots als ene hond met zeven lullen mee rond lopen.....
die gaat serieus wat aarsen schoppen. Jullie hebben haar in de hoek gedreven en ik denk dat er nu gewoon ellende van komt!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Halllooooo!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beertje is boos!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekker, en niet naar dromen van Versadhdmongooljostimafkees hè.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een hele fijne dag en natuurlijk veeeeeeeel cadeautjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil geen partypooper zijn maar ik moet dringend naar mijn mandje
Wat is er gebeurd??quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Halllooooo!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beertje is boos!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Opnieuw inloggenquote:
Meestal blijf ik niet lang genoeg een kneus om het werkelijk tot klassiekers te laten uitgroeienquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Opnieuw inloggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehe, dat was een klassieke kneus-actie van jou gisteren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haalde ff dat dingetje van vanmiddag aanquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:09 schreef Maurisico het volgende:
Ik moet leren lezen? Hoezo dan? Nederlands is mijn goeiste vak op school!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die had ik er ingezetquote:Op donderdag 17 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
BBMenno -- Ik ben onaangenaam verrast dat deze kutnewbie plotseling in de lijst opduikt. Zat volledig onder de plak bij Ingrid, laat zich wegpesten, komt nu af en toe bij Fok binnenwandelen voor wat hij denkt dat een 'chatsessie' is en wordt beloond met 19 punten. Negentien punten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat zijn er evenveel als ik, en dat kan dus niet. Hij hoort niet in deze lijst thuis, hij is er veel te laat bijgekomen. Afvoeren!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LoveBear! Bommie redt het wel, maar ik...???quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
Haalde ff dat dingetje van vanmiddag aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je gister nog 2 plus gegeven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:13 schreef demins het volgende:
[..]
LoveBear! Bommie redt het wel, maar ik...???
Heb je boven gezien hoe bezorgd ik over je was?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt gelijk! Ik mag van geluk spreken!quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je gister nog 2 plus gegeven.
En nu geen min dus je staat goed.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gelijk met Maurisico
Jij gaat óók mee, ouwe Blauwvinger!quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:13 schreef demins het volgende:
[..]
LoveBear! Bommie redt het wel, maar ik...???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop