Logischquote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef Hik het volgende:
Colombia is een schitterend land, dat hoor ik van veel mensen en lang niet zo vreselijk gevaarlijk als overal wordt geroepen. Wel vraag ik me af of het heel geschikt is voor iemand die voor het eerst naar Latijns-Amerika/een ontwikkelingsland gaat.
Ik zou er gewoon naartoe gaanquote:Op woensdag 23 november 2005 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Cali is echt niet zo gevaarlijk als iedereen je wil doen geloven.
Ja, waarom niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:40 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon naartoe gaan
Ik zou naar Ometepe gaan in Nicaragua. Dat is een eiland in een meer dat bestaat uit twee uitgedoofte vulcanen. Ik heb er ooit kerst gevierd. Echt relaxed daar, en het kost geen drol. Goed te bereiken vanuit Costa Rica met locale bus + bootquote:Op zondag 27 november 2005 20:25 schreef d.n3rd het volgende:
Ik zit nu in Costa Rica, werk hier, en aangezien mijn visum is afgelopen moet ik 3 dagen het land uit. Nu maak ik van de gelegenheid gebruik om even ergens Centraal Amerika in te duiken, maar waar! Hoewel dit een Zuid Amerika topic is, graag tips voor Centraal Amerika.
Oh ja en ik moet binnen 7 dagen weg zijn :p
Santiago del Estero of de Chilequote:Op zondag 4 december 2005 19:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Santiago is vele malen mooier
t zal er wel iets duurder zijn, toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:57 schreef mr.marcus het volgende:
centraal Amerika is ook een optie hoor.
Neuh...quote:Op maandag 5 december 2005 03:47 schreef fernando_redondo het volgende:
En je bent al in Chili geweest zo te horen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |