abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32350875
quote:
Statusinformatie
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 16-11-2005 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd op sorteercentrum 17-11-2005 Zwolle , intern transport pakketten
Zending ontvangen op distributielocatie 17-11-2005 Groningen , pakkettendistributie
Volgens een TPG Post medewerker van het Business Point in Groningen (is tot 19:00 open) moet het pakketje vandaag al bij mijn zijn bezorgd.

Niets ontvangen dus, ook geen bericht dat ik niet thuis was o.i.d.

Als het niet vandaag kwam komt het morgen, maar die medewerker zei dat het gewoon niet kan dat het morgen pas komt.

Het is nu 19:00 bijna. Gaat het nog komen, of is er iets ernstigs aan de hand...

Wat als het niet komt, wat moet ik dan doen? (loop misschien te hard van stapel, maar stel: dan weet ik dat tenminste al)
pi_32350899
ik denk dat het gewoon morgen komt dan als ik eerlijk ben.
als het nu niet komt?
wachten tot morgen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32350985
Jup gewoon even rustig afwachten tot morgen, dan kun je dan altijd nog actie ondernemen.
Trots van het Noorden!
pi_32351003
oef oef oef

wachten, moeilijk.....grrrrr

pi_32351131
Een pakketje van mij is anders eens gestolen toen tpg post aan het bezorgen was
Hoi :W
pi_32351133
Poehey, je hebt ook wel haast er mee of niet? Als het in distributie is wil dat niet zeggen dat het ook dezelfde dag nog meegaat in de bestelling. Het kan immers ook interne distributie zijn, aangezien Groningen meerdere kantoren heeft.

Kijk ook eens in [Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 15 waar meer TPG'ers te vinden zijn.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32351147
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:58 schreef AmyLee het volgende:
Een pakketje van mij is anders eens gestolen toen tpg post aan het bezorgen was
De boefjes.
pi_32351181
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:58 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

De boefjes.
ja de krengen ik moest nog betalen en ze hielden maar vol dat het bezorgd was, toen naar distributiecentrum geweest werd de desbetreffende postbezorger erbij gehaald en kwam de aap uit de mouw,
pi_32351207
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef AmyLee het volgende:

[..]

ja de krengen ik moest nog betalen en ze hielden maar vol dat het bezorgd was, toen naar distributiecentrum geweest werd de desbetreffende postbezorger erbij gehaald en kwam de aap uit de mouw,
Ah maar je moest er zelf achteraan. Das ook wel slecht hoor. Maar elk nadeel heb z'n voordeel, je hoefde er dus niet voor te betalen.
pi_32351221
haha, nou dat van mij moeten ze even niet gaan stelen...
pi_32351240
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ah maar je moest er zelf achteraan. Das ook wel slecht hoor. Maar elk nadeel heb z'n voordeel, je hoefde er dus niet voor te betalen.
Nope klopt maar de verzender was daar minder blij mee en ik ben inderdaad toen heel vaak daar naar toe geweest om erachter te komen.
pi_32351348
En ja hoor.

Het is gearriveerd :D:D
pi_32351381
Mooi zo.

Slotteke.
pi_32351395
crosspost als een wilde inderdaad
pi_32351412
ongeduldige
en wat zit er nou in
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32366474
opgelost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: