Oeh ik heb gister geen tv gezienquote:Op donderdag 24 november 2005 10:03 schreef blieblie het volgende:
Ik zag je pas wel op tv voorbij komen.
al zag ie er op tv beter uit dan het plaatje wat je hier op Fok! gepost had... Hebben ze em daar nog nabewerkt ofzo?
anders had ik ze aan mogen-kunnen klagenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:14 schreef blieblie het volgende:
Wat raar dat je em zelf opnieuw moest maken.
Zo super ingewikkeld is ie ook weer niet![]()
Ik voel me aangevallenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Sweet Jezus, voel je je aangevallen?![]()
![]()
Jawel, en er was zelfs een nóg simpelerequote:Op donderdag 24 november 2005 10:28 schreef matthijst het volgende:
Huh, je bedoelt toch niet te zeggen dat dat ongenadig simpele "OP"-bord iets gewonnen heeft?
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 november 2005 10:28 schreef matthijst het volgende:
Huh, je bedoelt toch niet te zeggen dat dat ongenadig simpele "OP"-bord iets gewonnen heeft?
quote:Vragen over Mijn Postbankpas
Krijg ik geen problemen met betalen in het buitenland omdat ze daar niet zullen geloven dat dit een echte pas is? Of omdat ze opmerkingen maken over de afbeelding?
De combinatie van de pas en de pincode maakt direct duidelijk dat dit een echte bankpas is. Besef wel dat sommige in Nederland geaccepteerde afbeeldingen niet geaccepteerd worden in het buitenland. Houd daar bij de keuze van uw afbeelding rekening mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |