das dus nog twee dagen helemaal niks kunnen. Waarom houden ze je geld zolang vast daar bij de postbank?quote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef Bravo_Johnny het volgende:
heb gewerkt voor mijnpostbank.nl (ook nog voor girotel). Ik denk dat het er morgen is of uiterlijk overmorgen! in het weekend doen ze niet veel bij de postbank... in mijn tijd tenmiste.
Rabo is een goede bank... de postbank is een goede werkgever.quote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
das dus nog twee dagen helemaal niks kunnen. Waarom houden ze je geld zolang vast daar bij de postbank?bij de rabo nooit problemen mee...
daar schiet ik nu alleen niks mee opquote:Op maandag 21 november 2005 17:31 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
Rabo is een goede bank... de postbank is een goede werkgever.
ik heb gechecked, het is dit weekend overgemaakt. enig idee wanneer het er dan eindelijk is?quote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef Bravo_Johnny het volgende:
heb gewerkt voor mijnpostbank.nl (ook nog voor girotel). Ik denk dat het er morgen is of uiterlijk overmorgen! in het weekend doen ze niet veel bij de postbank... in mijn tijd tenmiste.
Toen was het zo dat de bestanden in de nacht werden verwerkt... maar niet van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag... ik weet niet hoe het nu is met mijnpostbank, omdat ik er maar een paar maanden heb gewerkt toen dat kwam.quote:Op maandag 21 november 2005 17:50 schreef Astherushcomes het volgende:
ik heb gechecked, het is dit weekend overgemaakt. enig idee wanneer het er dan eindelijk is?
thanx anyway, ik heb alweer weer pieken via een ander kanaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:15 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
Toen was het zo dat de bestanden in de nacht werden verwerkt... maar niet van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag... ik weet niet hoe het nu is met mijnpostbank, omdat ik er maar een paar maanden heb gewerkt toen dat kwam.
Weleens van Interpay gehoordquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:59 schreef Appellenflappen het volgende:
Van postbank overmaken naar een bank anders dan de postbank kost sowieso een paar dagen extra. De postbank parkeert dit geld nl. voor korte duur op een aparte rekening. Ik zit zelf bij de postbank en heb zelf ondervonden dat mensen veel langer op hun geld moesten wachten wanneer ze bv bij de rabo zaten dan wanneer ze bij de postbank zaten. Omgekeerd geldt precies hetzelfde.
Is dat de vraag van de TS?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Weleens van Interpay gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |