Ik wil hem onder mijn bureau zetten!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:35 schreef Uiruru het volgende:
Moet het een platte of een staande kast zijn?
Ja zelf bouwen hè.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Wat denk je dat dat gaat kosten man? Een PC met die eisen vind je NERGENS!!!!!
Ach man, een pentium kan je helemaal niet zelf bouwen!quote:
Nee, gewoon windows!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:40 schreef tonks het volgende:
Zoek je zo'n winXPcomputer?
Dan maar hopen dan dat iemand er toevallig een overheeft. Maar ik geef je weinig kans.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:39 schreef kastanova het volgende:
Nee, nee, geen zelfgebouwde, hij moet gemaakt zijn door iemand die echt bij een computerbouw bedrijf werkt!
Kan hij in de afwasmachine?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef Adelante het volgende:
die van mij was wit, nu is ie verrookt geel, mag dat ook?
lijkt me niet zo goed voor de voeding, maar ik ben geen expert. ik zal eens proberen of het er met Jif af wilquote:
Daar heb je tegenwoordig speciale blokjes voor.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
lijkt me niet zo goed voor de voeding, maar ik ben geen expert. ik zal eens proberen of het er met Jif af wil
Het is hier geen ONZ hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
Heeey!
Zoiets heb ik aangeboden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |