Save as...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:49 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
van die keer dat ik een spice girl was heb ik geen foto's
Dat loopt misschien wel lekker, maar wat een lelijk jurkjequote:Op donderdag 17 november 2005 16:49 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
ja ik wou dat ik hakken droeg en moeie voeten kreeg zodat ik fijn gympen aan kan doenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:15 schreef Honeycomb het volgende:
Weet je wat nou zo leuk is? Ik kan kiezen. Als ik een jurk of een rokje aan wil dan kan dat. Geen zin in? Spijkerbroek is zo uit de kast gehaald. Moeie voeten? Uit die hakken en gympen aan. Heerlijk die keuze. Wat hebben mannen het eigenlijk saai.
Maar wat deze keer de rede?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:49 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
moet hij er een reden voor nodig hebben? hij kijkt alsof het voor hem de normaalste zaak van de wereld isquote:
Maar dat vind ik niet leukquote:Op donderdag 17 november 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet per se hoor.
Sommige kledingstukken zijn inderdaad zo van snit dat ze strakker beter kleden, maar ook in de vrouwenfashion is meer baggy doorgedrongen.
Idd, vrouwen zijn ervoor om man's spulletjes, portemonnee, sleuteltjes te dragenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:49 schreef DarkElf het volgende:
hakken lopen zaligtenminste als je erop kan lopen en dat kan ik gelukkig prima.
handtassen zijn een wereld uitvinding, waar moet ik anders mijn zooi laten?
en luchtige kleding is echt niet alleen om mannen te behagen maar zit gewoon lekker ..
beha's vind ik altijd wat minder maar aangezien ik geen hangtieten wil sjor ik me er braaf in elke dag
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Idd, vrouwen zijn ervoor om man's spulletjes, portemonnee, sleuteltjes te dragen
ja vindt mijn man ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Idd, vrouwen zijn ervoor om man's spulletjes, portemonnee, sleuteltjes te dragen
Tja....quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef belusting het volgende:
vrouwen laten mannen van alles dragen omdat ze geen of te kleine broekzakken hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |