quote:Geen enkele godsdienst heeft respect voor elkaar, en ik geloof alleen in mezelf...
Ahh.. beetje respect voor de andere godsdiensten mag wel...
There is no God, no heaven, or hell, just us destroying nature..
is deze achterdocht van de amerikanen begrijpelijk??
quote:Begrijpelijk en fout... maar leg hun dat maar uit...
Op maandag 12 november 2001 17:22 schreef cptmarco het volgende:
de meeste gaan hier er toch vanuit dat het om een ongeluk gaat, totdat het tegendeel bewezen is. Ik lees net mee op een amerikaans forum en daar gaan ze er vanuit dat het om een aanslag gaat, totdat het tegendeel bewezen.is deze achterdocht van de amerikanen begrijpelijk??
quote:Amerikanen zijn over het algemeen een tikkie paranoide. De conspiracy theory is daar best wel populair. Er is zelfs een nog best grote groep mensen die er heilig van overtuigd is dat de contrails die een vliegtuig trekken express overboord gegooide chemicaliën zijn om de bevolking te vergiftigen. Hoe paranoide kun je zijn zeg.... Zoiets kunnen alleen Amerikanen bedenken.... Het zit dus een beetje in hun aard. Maar ik kan me voorstellen dat ze zich het leplazarus schrikken door zo'n ongeluk hoor.
is deze achterdocht van de amerikanen begrijpelijk??
quote:O ja?
Op maandag 12 november 2001 17:26 schreef JBravo het volgende:
Amerikanen zijn over het algemeen een tikkie paranoide.
quote:oh
Op maandag 12 november 2001 17:28 schreef JBravo het volgende:[..]
ja
quote:Mooi!
Op maandag 12 november 2001 16:24 schreef Frutsel het volgende:
http://windowsmedia.com/preview/asx/BBCworld350k.asx
voor mensen die zo geen tv bij de hand hebben, kunnen hier het nieuws ook volgen
quote:Het is veteran's day.
Op maandag 12 november 2001 16:05 schreef HiZ het volgende:
Maar 9 uur is wel wat laat voor ontbijt voor de meeste mensen gelukkig.
quote:dat was gisteren
Op maandag 12 november 2001 17:36 schreef speknek het volgende:[..]
Het is veteran's day.
quote:Nee zeer begrijpelijk!!!
de meeste gaan hier er toch vanuit dat het om een ongeluk gaat, totdat het tegendeel bewezen is. Ik lees net mee op een amerikaans forum en daar gaan ze er vanuit dat het om een aanslag gaat, totdat het tegendeel bewezen.is deze achterdocht van de amerikanen begrijpelijk??
Bovendien hebben de piloten na opstijgen contact met de luchtverkeersleiders en zullen bij het verlies van een motor hier melding van maken (hetgeen niet is gebeurd, merkwaardig...), en met slechts 1 motor koers zetten richting het water, en niet richting druk-bewoond gebied.
Je hoort het wel vanavond.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 12-11-2001 17:44]
quote:Nee het was gisteren veterans day.
Op maandag 12 november 2001 17:36 schreef speknek het volgende:[..]
Het is veteran's day.
quote:op 11 sept. waren het toch vliegtuigen van United? of heb ik het fout
Op maandag 12 november 2001 17:42 schreef Lithion het volgende:
Wel toevallig dat het weer een toestel van American Airlines is.
quote:Eéntje van American en ééntje van United Airlines meende ik.
Op maandag 12 november 2001 17:45 schreef cptmarco het volgende:
op 11 sept. waren het toch vliegtuigen van United? of heb ik het fout
quote:Nouja ze worden hoe dan ook onbestuurbaar. Ik hoor nu dat piloten daar niet op getrained worden omdat de kans veel te klein is (en over het algemeen onoverleefbaar)
Op maandag 12 november 2001 17:51 schreef speknek het volgende:
een A300 heeft maar twee motoren, als één er afvalt kun je een asymmetrische overtrek veroorzaken. Waarschijnlijk drukte ze dus bij. Iets te hard. Spiraalduik ofzo.
quote:Volgens CNN zeggen deskundigen anders dat het prima mogelijk is om toch op te stijgen met maar één motor. Ik heb laatst tijdens een college 'Human factors in safety and reliability' een video gezien waarin gemeld werd dat daar ook op getraind werd. Sterker nog, daar zijn automatische systemen voor die de kracht van de motor reguleren zodat het vliegtuig in balans blijft. Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Op maandag 12 november 2001 17:52 schreef speknek het volgende:
Nouja ze worden hoe dan ook onbestuurbaar. Ik hoor nu dat piloten daar niet op getrained worden omdat de kans veel te klein is (en over het algemeen onoverleefbaar)
[Dit bericht is gewijzigd door Lithion op 12-11-2001 17:55]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |