quote:uh-huh.......
Op maandag 12 november 2001 16:14 schreef HiZ het volgende:
Tweede ooggetuige, het vliegtuig maakte erg veel lawaai, zoveel als een Concorde, toen was het net een bom die ontplofte. Ze is in haar bad gesprongen toen de enorme vuurbal ontstond. Ze heeft slechts 1 explosie gehoord.
quote:klinkt dubieus...
Op maandag 12 november 2001 16:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Sky meldt:"It is now understood the plane was an Airbus A300 which suffered engine failure shortly after taking off from JFK airport."
quote:inderdaad...
Op maandag 12 november 2001 16:16 schreef SEMTEX het volgende:[..]
klinkt dubieus...
Queens is toch 'n beetje een ghettowijk?
quote:uhm.. Wat heeft het type wijk te maken met wat voor vliegtuig er neerstortte?
Op maandag 12 november 2001 16:16 schreef SEMTEX het volgende:[..]
klinkt dubieus...
Queens is toch 'n beetje een ghettowijk?
Sky meldt nu overigens ook dat ooggetuigen onderdelen van het vliegtuig af hebben zien vallen.
arme wijk of niet het blijft klote....
Vampier
quote:inderdaad....
Op maandag 12 november 2001 16:19 schreef Vampier het volgende:
Bitch ass shitzooiarme wijk of niet het blijft klote....
Vampier
Waarom:
1)Vliegtuig passagiers worden nu heel streng gescreend voordat ze aan boord mogen komen.
2)Gewapende undercover Air Marshalls vliegen met alle grote vliegtuigen mee.
3)Relatief kort na de start is het verongelukt. Dat is veel te weinig tijd voor een kaping. Vooral omdat de passagiers sinds 11/9 niet meer mak meewerken met een kaping.
4) kapers kunnen van binnenuit het vliegtuig natuurlijk geen motoren laten uitvallen.
Maar natuurlijk kan het ook gewoon een vliegtuigstoring zijn geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door Slashdotter op 12-11-2001 16:26]
quote:grote deel is getho
Op maandag 12 november 2001 16:20 schreef Redman het volgende:
Queens heeft ca 1 Miljoen inwoners en bestaat niet alleen uit ghetto.
Ik denk dat het een 'gewoon' ongeluk was....
Natuurlijk nog steeds gewoon klote.... maar ik denk dat na 11 september alles op een aanslag kan lijken.....
quote:ghettowijk: toch vrj dichtbevolkt met veel arme mensen met een achterstand. een event. terrorist die veel mensen wil raken zou juist daarvoor gekozen kunnen hebben...
Op maandag 12 november 2001 16:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
uhm.. Wat heeft het type wijk te maken met wat voor vliegtuig er neerstortte?
Sky meldt nu overigens ook dat ooggetuigen onderdelen van het vliegtuig af hebben zien vallen.
ik vind dit wel erg toevallig, al zou het natuurlijk ook een normale crash kunnen zijn...
NY, Sterkte! wat een understatement, maar wat moet je dan?
voor mensen die zo geen tv bij de hand hebben, kunnen hier het nieuws ook volgen
quote:Nou nou, Queens is een working class area, lagere inkomens, maar om dat nu direct tot een achterbuurt te bombarderen gaat wel wat ver.
Op maandag 12 november 2001 16:19 schreef BobRooney het volgende:[..]
inderdaad...
quote:Aan de ene kant heb je gelijk....
Op maandag 12 november 2001 16:22 schreef deGVR het volgende:
Vliegtuigstoring lijkt me wel erg toevallig.. lijkt me eerder een terroristische aanval die niet helemaal gelukt is.. waarschijnlijk had het een ander doel dan Queens...
En ik neem aan dat die beveiliging wel gewapend is...
quote:Oh, op die manier.
Op maandag 12 november 2001 16:21 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ghettowijk: toch vrj dichtbevolkt met veel arme mensen met een achterstand. een event. terrorist die veel mensen wil raken zou juist daarvoor gekozen kunnen hebben...
Maar queens ligt in het verlengde van (1 van ?) de startbanen JFK als ik me niet vergis. Dus dat een vliegtuig dat bij de start in problemen komt juist daar crasht is weer niet zo vreemd.
quote:Tot nu toe lijkt het mij een 'gewoon' ongeluk, al maakt dat het niet minder rampzalig natuurlijk.
ik vind dit wel erg toevallig, al zou het natuurlijk ook een normale crash kunnen zijn...
Zoals het er nu voorstaat zou het best een ongeluk kunnen zijn. Al is het tijdstip wel nogal toevallig en ook het feit dat het een vliegtuig van American Airlines was. Als het een of andere terroristische daad is geweest zal iets anders wel het doel zijn geweest. JFK of zo misschien.
quote:Thanx! Dat zijn nuttige posts.
Op maandag 12 november 2001 16:24 schreef Frutsel het volgende:
http://windowsmedia.com/preview/asx/BBCworld350k.asx
voor mensen die zo geen tv bij de hand hebben, kunnen hier het nieuws ook volgen
De motor is in de tuin van een huis in een boot die daar opgelegd was terecht gekomen. De brand wordt bestreden door de brandweer.
Een tweede verslag vertelt over dezelfde motor dat deze een huis waar niemand thuis was raakte. Het huis, de garage en een boot die erbij opgelegd was staan in brand.
Giuliani heeft het nu over 'tijdelijk gesloten zijn' van de luchthavens, bruggen en tunnes. Hij gebruikt de woorden 'for a while'. Ze zijn het dus al aan het downplayen.
quote:Af en toe doe ik toch nog wat goed
Op maandag 12 november 2001 16:28 schreef Gerdy het volgende:[..]
Thanx! Dat zijn nuttige posts.
Ach wtf ook, het is gebeurd en 101 man zijn nu de oorzaak aan het zoeken, we horen dat snel genoeg ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |