abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2161490
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:14 schreef HiZ het volgende:
Tweede ooggetuige, het vliegtuig maakte erg veel lawaai, zoveel als een Concorde, toen was het net een bom die ontplofte. Ze is in haar bad gesprongen toen de enorme vuurbal ontstond. Ze heeft slechts 1 explosie gehoord.
uh-huh.......
Doei.
  maandag 12 november 2001 @ 16:16:21 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2161493
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Sky meldt:

"It is now understood the plane was an Airbus A300 which suffered engine failure shortly after taking off from JFK airport."

klinkt dubieus...
Queens is toch 'n beetje een ghettowijk?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2161520
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

klinkt dubieus...

inderdaad...
pi_2161521
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

klinkt dubieus...

uhm.. Wat heeft het type wijk te maken met wat voor vliegtuig er neerstortte?

Sky meldt nu overigens ook dat ooggetuigen onderdelen van het vliegtuig af hebben zien vallen.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_2161525
Bitch ass shitzooi

arme wijk of niet het blijft klote....

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_2161528
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:19 schreef Vampier het volgende:
Bitch ass shitzooi

arme wijk of niet het blijft klote....

Vampier

inderdaad....
  maandag 12 november 2001 @ 16:20:17 #107
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_2161529
Queens heeft ca 1 Miljoen inwoners en bestaat niet alleen uit ghetto.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_2161534
In geval van een terroristische aanslag zal het in elk geval geen kaping geweest zijn. Misschien sabotage aan de motoren of beschieting met een raketwerper/stinger ofzo.

Waarom:
1)Vliegtuig passagiers worden nu heel streng gescreend voordat ze aan boord mogen komen.
2)Gewapende undercover Air Marshalls vliegen met alle grote vliegtuigen mee.
3)Relatief kort na de start is het verongelukt. Dat is veel te weinig tijd voor een kaping. Vooral omdat de passagiers sinds 11/9 niet meer mak meewerken met een kaping.
4) kapers kunnen van binnenuit het vliegtuig natuurlijk geen motoren laten uitvallen.

Maar natuurlijk kan het ook gewoon een vliegtuigstoring zijn geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door Slashdotter op 12-11-2001 16:26]

Knowing is not enough, we must apply
pi_2161535
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:20 schreef Redman het volgende:
Queens heeft ca 1 Miljoen inwoners en bestaat niet alleen uit ghetto.
grote deel is getho
pi_2161539
Hmz....

Ik denk dat het een 'gewoon' ongeluk was....

Natuurlijk nog steeds gewoon klote.... maar ik denk dat na 11 september alles op een aanslag kan lijken.....

Doei.
  maandag 12 november 2001 @ 16:21:33 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2161544
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

uhm.. Wat heeft het type wijk te maken met wat voor vliegtuig er neerstortte?

Sky meldt nu overigens ook dat ooggetuigen onderdelen van het vliegtuig af hebben zien vallen.

ghettowijk: toch vrj dichtbevolkt met veel arme mensen met een achterstand. een event. terrorist die veel mensen wil raken zou juist daarvoor gekozen kunnen hebben...

ik vind dit wel erg toevallig, al zou het natuurlijk ook een normale crash kunnen zijn...

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 12 november 2001 @ 16:22:15 #112
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_2161550
Vliegtuigstoring lijkt me wel erg toevallig.. lijkt me eerder een terroristische aanval die niet helemaal gelukt is.. waarschijnlijk had het een ander doel dan Queens...

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_2161556
Er schijnt wel vuur gezien te zijn aan de rechterkant van het vliegtuig. Dat zou samen kunnen hangen met de verloren motor.
  maandag 12 november 2001 @ 16:23:29 #114
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2161560
Ik denk zelf ook niet dat het om een terrostische aanslag gaat, maar de redenering "want hij is maar op vier gebouwen gevallen" slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Zijn jullie 11 september vergeten? Toen zijn ook niet alle vliegtuigen daar neergekomen waar de terroristen ze gepland hadden.

NY, Sterkte! wat een understatement, maar wat moet je dan?

Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
pi_2161561
New York mayor says one engine crashed separately from the rest of the plane. volgens CNN
  Moderator maandag 12 november 2001 @ 16:24:01 #116
8781 crew  Frutsel
pi_2161564
http://windowsmedia.com/preview/asx/BBCworld350k.asx

voor mensen die zo geen tv bij de hand hebben, kunnen hier het nieuws ook volgen

pi_2161567
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:19 schreef BobRooney het volgende:

[..]

inderdaad...

Nou nou, Queens is een working class area, lagere inkomens, maar om dat nu direct tot een achterbuurt te bombarderen gaat wel wat ver.
pi_2161574
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:22 schreef deGVR het volgende:
Vliegtuigstoring lijkt me wel erg toevallig.. lijkt me eerder een terroristische aanval die niet helemaal gelukt is.. waarschijnlijk had het een ander doel dan Queens...

Aan de ene kant heb je gelijk....
Maar hoe wil iemand in een stijgend vliegtuig de cockpit zien te bereiken als er ook beveiliging is, zonder wapens te hebben?
In een stijgend vliegtuig lig je zo achterin als je een flinke stoot krijgt.....

En ik neem aan dat die beveiliging wel gewapend is...

Doei.
pi_2161577
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ghettowijk: toch vrj dichtbevolkt met veel arme mensen met een achterstand. een event. terrorist die veel mensen wil raken zou juist daarvoor gekozen kunnen hebben...

Oh, op die manier.

Maar queens ligt in het verlengde van (1 van ?) de startbanen JFK als ik me niet vergis. Dus dat een vliegtuig dat bij de start in problemen komt juist daar crasht is weer niet zo vreemd.

quote:
ik vind dit wel erg toevallig, al zou het natuurlijk ook een normale crash kunnen zijn...
Tot nu toe lijkt het mij een 'gewoon' ongeluk, al maakt dat het niet minder rampzalig natuurlijk.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_2161584
Queens is zeker meer dan ghetto, echt grote delen zijn hele gewone woonwijken. Een vriend van mij woont er en ik heb meerdere keren bij hem gelogeerd. Ik schrok me echt rot toen ik dit hoorde en heb hem gelijk gemaild, maar hij blijkt n Canada te zitten.

Zoals het er nu voorstaat zou het best een ongeluk kunnen zijn. Al is het tijdstip wel nogal toevallig en ook het feit dat het een vliegtuig van American Airlines was. Als het een of andere terroristische daad is geweest zal iets anders wel het doel zijn geweest. JFK of zo misschien.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 12 november 2001 @ 16:28:21 #121
11799 Gerdy
Pronounce as Gurdy
pi_2161594
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:24 schreef Frutsel het volgende:
http://windowsmedia.com/preview/asx/BBCworld350k.asx

voor mensen die zo geen tv bij de hand hebben, kunnen hier het nieuws ook volgen

Thanx! Dat zijn nuttige posts.
pi_2161600
Nieuwe oooggetuige, er was geen ontploffing voor de crash, wel vuur aan de rechterzijde, het vliegtuig kwam in een normale positie naar beneden. Niet steiler dan een landend vliegtuig.

De motor is in de tuin van een huis in een boot die daar opgelegd was terecht gekomen. De brand wordt bestreden door de brandweer.

Een tweede verslag vertelt over dezelfde motor dat deze een huis waar niemand thuis was raakte. Het huis, de garage en een boot die erbij opgelegd was staan in brand.

Giuliani heeft het nu over 'tijdelijk gesloten zijn' van de luchthavens, bruggen en tunnes. Hij gebruikt de woorden 'for a while'. Ze zijn het dus al aan het downplayen.

Moderator maandag 12 november 2001 @ 16:29:21 #123
8781 crew  Frutsel
pi_2161601
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:28 schreef Gerdy het volgende:

[..]

Thanx! Dat zijn nuttige posts.

Af en toe doe ik toch nog wat goed
pi_2161603
brainstorm mode: terroristen die een tijdbom of met afstandsbediening detoneerbare bom op strategische plaatsen(motoren) hebben verstopt?
Knowing is not enough, we must apply
  maandag 12 november 2001 @ 16:29:50 #125
11102 knep
Mountainfreak
pi_2161604
Misschien is er dan sprake van sabotage...

Ach wtf ook, het is gebeurd en 101 man zijn nu de oorzaak aan het zoeken, we horen dat snel genoeg ..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')