quote:* Smike doet mee.
Op maandag 12 november 2001 15:59 schreef Tardis het volgende:
* Tardis wacht het allemaal rustig af
quote:Noujazeg, ik zeg toch, het was maar een gedachte, zoveel verstand van kapingen heb ik ook weer niet! En ja, net na mijn post hoorde ik ook op het nieuws dat het fysiek veel moeilijker is om in een stijgend vliegtuig, het te kapen...
Op maandag 12 november 2001 15:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nee dat kan niet!
je begint toch geen kaping tijdens het opstijgen??? dat doe je pas als je al op ene vaste koers/hoogte ligt..
"It is now understood the plane was an Airbus A300 which suffered engine failure shortly after taking off from JFK airport."
quote:Of misschien dacht de piloot wel: "goh, whiskey is taxfree best wel goedkoper! Laat ik maar ff wat zuipen..."
Op maandag 12 november 2001 15:56 schreef BierKoning het volgende:[..]
Kan het niet zijn dat er een "gevecht" is geweest tussen de terroristen en de bemanning en dat er toen wat fout ging?
Het is maar een gedachte...
En zo kan je nog meer van dat soort loze gedachtes er op los laten lopen, maar een aanslag met een airbus op 4 gebouwen, lijkt mij gewoon erg sterk...
quote:Zo niet onmogelijk..
Op maandag 12 november 2001 15:59 schreef DeF2K het volgende:[..]
Fysiek zou dat dan ook een stuk moeilijker zijn...
quote:Ja, veel New Yorkers ontbijten buiten de deur.
Op maandag 12 november 2001 16:01 schreef knep het volgende:
Op het journaal vertelden ze net dat het in dat gebied 's morgens druk is vanwege ontbijtende mensen enzo
246 passagiers, 9 bemanningsleden aan boord.
quote:Klein fysiek leed, groot psychisch leed. Think about it
Op maandag 12 november 2001 16:01 schreef Citroentje het volgende:
En zo kan je nog meer van dat soort loze gedachtes er op los laten lopen, maar een aanslag met een airbus op 4 gebouwen, lijkt mij gewoon erg sterk...
NEW YORK (CNN) -- An American Airlines jet crashed Monday on takeoff from New York's John F. Kennedy International Airport.
The plane went down in the Rockways section of the New York City borough of Queens.
CNN confirmed the plane was American Airlines Flight 587 from New York to Santo Domingo, Dominican Republic. The plane was a Boeing Airbus A300. American Airlines did not immediately release the number of passengers on the flight. The A300 can accommodate up to 266 passengers, according to Boeing's Web site
At least four houses were on fire, and a huge plume of smoke could be seen rising from the site.
All three New York City-area airports -- Kennedy, LaGuardia and Newark -- closed after the crash. Mayor Rudy Giuliani declared a Level One emergency, mobilizing all available police, fire and emergency personnel.
quote:Maar 9 uur is wel wat laat voor ontbijt voor de meeste mensen gelukkig.
Op maandag 12 november 2001 16:03 schreef k_man het volgende:[..]
Ja, veel New Yorkers ontbijten buiten de deur.
quote:Geloof ik nix van. In amerika zijn ze "nuchter" genoeg om te zien dat de burgers, zeker over zoiets, meteen duidelijkheid wil.
Op maandag 12 november 2001 16:07 schreef Frutsel het volgende:
Ze kunnen ook "express" nu al aangeven dat het een technisch mankement was, om extra paniek te voorkomen.
quote:Tenzij dit eventuele technische mankement veroorzaakt is door (Moslim-)handen...
Op maandag 12 november 2001 16:07 schreef Beavis het volgende:
Volgens mij geen terroristische aanslag. Het is neergestort vlak na take-off, en er is door een getuige een "haperende" motor geconstateerd. Laten wij dus geen spoken zien.
quote:Dat is niet waar..
Volgens mij geen terroristische aanslag. Het is neergestort vlak na take-off, en er is door een getuige een "haperende" motor geconstateerd. Laten wij dus geen spoken zien.
quote:Waren die andere vliegtuigen ook niet vlak na het opstijgen gekaapt? Meer kerosine in een vliegtuig betekent een groter vlammetje.
quote:Wat heeft Bin-Laden eraan om een vliegtuig op een woonwijk te laten vallen?? Nix toch?
Op maandag 12 november 2001 16:10 schreef kasper het volgende:[..]
Tenzij dit eventuele technische mankement veroorzaakt is door (Moslim-)handen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |