abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2167281
Hier nog even de ongeschonden staart van het vliegtuig die uit de JamaicaBay wordt getakeld.
Het vreemde is dat de staart zo ver weg en ongeschonden is aangetroffen, er wordt beweerd dat alleen een fikse explosie aan boord zoiets zou kunnen veroorzaken, kijk en oordeel zelf:

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  dinsdag 13 november 2001 @ 01:23:45 #252
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_2167316
quote:
Op maandag 12 november 2001 23:57 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Echter ik hoorde zojuist op het NOS journaal dat het staartstuk van het betreffende vliegtuig ongeschonden in het water is terechtgekomen, hetgeen zou kunnen betekenen dat er een zware explosie in de lucht is geweest, dus ik vrees vooralsnog voor een aanslag, maar blijf hopen dat het niet zo is.

Is dit echt waar? Heb je hier nog meer van gehoord, of was dit een losse flodder van de journalisten. Daar zijn ze over het algemeen namelijk best goed in. Mocht dit echt zo zijn, dan moet ik mij (zelfs als piloot zijnde) toch even achter de oren krabben en komt er een verwarde "huh?" uit mijn mond....

p.s. het analyseren van gegevens van de Cockpit Voice Recorder en de Black Box duren meestal wel een paar dagen. Ik denk dat ik maar ga pitten. Voor morgenochtend zullen ze nog niks zeggen denk ik.

[edit, je was me voor, bedankt voor het plaatje]

ik ga me nu dus even achter de oren krabben.

Huh?

Maak me gek!
  dinsdag 13 november 2001 @ 01:26:42 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2167356
Om de leesbaarheid te bevordelijken open ik even deel 2.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')