Ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik bedoel dus meer de direkte omgeving van waar de vogelgriep ontdekt is.
omdat wij in tegenstelling tot jou buurt geen sex met dieren hebben?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ben gewoon voor preventief ruimen van de randstad.
En meteen gaan schelden...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
omdat wij in tegenstelling tot jou buurt geen sex met dieren hebben?
Een alternatief is de randstad in quarantaine houden, en in een brede strook om de randstad heen preventief te ruimen (te beginnen met limburg).quote:Op donderdag 17 november 2005 11:21 schreef Mauro het volgende:
Ik ben gewoon voor preventief ruimen van de randstad.
Limburg kunnen we ook gewoon aan de Belgen geven.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:23 schreef joshus_cat het volgende:
Een alternatief is de randstad in quarantaine houden, en in een brede strook om de randstad heen preventief te ruimen (te beginnen met limburg).
Of de dijken doorsteken!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:23 schreef joshus_cat het volgende:
Een alternatief is de randstad in quarantaine houden, en in een brede strook om de randstad heen preventief te ruimen (te beginnen met limburg).
En jij denkt dat de Belgen een passend antwoord hebben op de vogelgriep?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:24 schreef Mauro het volgende:
Limburg kunnen we ook gewoon aan de Belgen geven.
Mogen die de verantwoordelijkheid op zich nemen om die hele provincie preventief te ruimen!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
En jij denkt dat de Belgen een passend antwoord hebben op de vogelgriep?
Jah, dat doen ze dus niet, omdat ze op die manier in een zucht van de 'ollanders afzijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mogen die de verantwoordelijkheid op zich nemen om die hele provincie preventief te ruimen!
Juist de randstedelijken!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, mits het geen westerlingen zijn
Ja, laten we mensen gaan afschietenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
Moeten mensen ook preventief geruimd worden bij de ontdekking va de mensenlijke variant van de vogelgriep die van mens tot mens kunnen over gaan.
Dit om een pandemie te voorkomen?
Ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken.
Dat is dus juist het probleem, dat kan de huidige gezondheidszorg nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:40 schreef TremorChrist het volgende:
[..]
Ja, laten we mensen gaan afschietenWat een slecht idee...sjit hé. Met onze huidige gezondheidszorg moet het toch mogelijk zijn om die ziekte gewoon bestrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |