Wat zielig voor je dat je zelfs Vmbo niet begrijpt, moet ik nog een tandje lager voor jequote:Op donderdag 17 november 2005 15:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
En een recente editie van 'Hoe & Wat VMBO' bij de hand hebben ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerst maar even het defenitieve lijstje publiceren?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeker weten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gertquote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef Gert het volgende:
En Pinbaal?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is vanmorgen om 8.00uur vrijwillig vertrokkenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef Gert het volgende:
En Pinbaal?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeker weten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik je helpen Cuallquote:Op donderdag 17 november 2005 15:27 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ja ik was ook dingen tussen door aan het doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ben niet meer zo multitaskingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, doe maar niet!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:22 schreef lovebear het volgende:
Wat zielig voor je dat je zelfs Vmbo niet begrijpt, moet ik nog een tandje lager voor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:MN zinnen kloppen trouwens wel zit af en toe wat Haags tussenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tofquote:Lovebear: ++ Je bent gewoân lief en bovendien grappig.. dus mot je extra puntuh krègen, zodat we zekeâh wetuh dat jè oâk in duh finale teâhrecht komt
met dank aan www.plathaags.nl
Klopt de vertaling ook nog een beetje?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef lovebear het volgende:
Teamlead
[..]
Tofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lief van je zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet je niet groothouden he, wil t best voor je doen geef maar een gilletjequote:Op donderdag 17 november 2005 15:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het is een geruststellende gedachte dat dat tot de mogelijkheden behoort.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hoor die klopt welquote:Op donderdag 17 november 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Klopt de vertaling ook nog een beetje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat mag niet, kijk wel mee op zn vingers niet letterlijk danquote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef Coos het volgende:
Ik zie er nog van Komen dat APK straks al zijn kloonen bij elkaar opteld en dan met 158 punten zichzelf winnaar noemt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet ik je helpen Cuallom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik iets moet doen geef je maar een gil, je moet niet overwerkt rakenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:50 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nee hoor, maar tussendoor de telefoon beantwoorden en de lijst gaat niet echtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* tromgeroffelquote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef cuall het volgende:
Rectificatie van de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop