quote:Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef teamlead het volgende:
hey.. het is weer 1 topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Isa en knopjesquote:Op donderdag 17 november 2005 14:53 schreef APK het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar euh, waarom was het topic gehijackedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef Dagonet het volgende:
`Het originele #16 en #16b topic gemerged.
Deeltje 16 en deeltje 16b zijn nu samengevoegd...quote:Op donderdag 17 november 2005 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat is dat?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:54 schreef flugeltje het volgende:
Isa en knopjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We moeten nog even een actuele lijst hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Beetje veel slowchat en weinig lijstjes.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:58 schreef Gert het volgende:
Ja? En mogen we nu nog even de actuele stand, min alle ongeldige stemmen en min de mensen die zichzelf verwijderd hebben (zo zie ik Pinbaal er nog tussen staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall? Kun jij weer even orde scheppen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dan wacht ik nog even, want gezien de ineens snel naderende deadline wil ik goed kunnen bepalen wie er een zetje in bepaalde richting nodig hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:00 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ja ik was al bezig, ga maar gewoon door met stemmen, en neem de lijst van Isa maar, zodra ik alle stemmen heb ingevuld op mijn lijst en dan verschil zie laat ik het wetenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gepaste stilte...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:08 schreef cuall het volgende:
Een goed lijst komt er NU aan
tatarataquote:Op donderdag 17 november 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
tromgeroffel
hehehe. geinig!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:08 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.de schade viel mee hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joohanna 17
Gotverrrr, sta ik er nou weer in ??quote:Op donderdag 17 november 2005 15:08 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.de schade viel mee hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Loop jij hier nou nog te fokken, nepwijf ?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hehehe. geinig!
Dus wie erin staat stemt mee?
Leer jij eens wat respect hebben voor mensen met 17 punten, onder-de-nullijn-gezakte!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Loop jij hier nou nog te fokken, nepwijf ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En een recente editie van 'Hoe & Wat VMBO' bij de hand hebben ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef lovebear het volgende:
Zeg Pinbaal
Je moet ook een stuk terug lezen om t te begrijpen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hehehe. geinig!
Dus wie erin staat stemt mee?
Negatieve punten zijn ook punten, ik heb tenminste de aandacht van tien tegenstemmers gekregen, jij nx !quote:Op donderdag 17 november 2005 15:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Leer jij eens wat respect hebben voor mensen met 17 punten, onder-de-nullijn-gezakte!
SJITT!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:17 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en al weer opgelostJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker weten?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:17 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en al weer opgelostJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb momenteel diverse mensen op MSN die het ten zeerste betreuren dat zij niet in het positieve op mij kunnen stemmen!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Negatieve punten zijn ook punten, ik heb tenminste de aandacht van tien tegenstemmers gekregen, jij nx !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop