Isa en knopjesquote:Op donderdag 17 november 2005 14:53 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar euh, waarom was het topic gehijacked
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef Dagonet het volgende:
`Het originele #16 en #16b topic gemerged.
Deeltje 16 en deeltje 16b zijn nu samengevoegd...quote:
We moeten nog even een actuele lijst hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Beetje veel slowchat en weinig lijstjes.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:58 schreef Gert het volgende:
Ja? En mogen we nu nog even de actuele stand, min alle ongeldige stemmen en min de mensen die zichzelf verwijderd hebben (zo zie ik Pinbaal er nog tussen staan)
Cuall? Kun jij weer even orde scheppen?
Nee dan wacht ik nog even, want gezien de ineens snel naderende deadline wil ik goed kunnen bepalen wie er een zetje in bepaalde richting nodig hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:00 schreef cuall het volgende:
[..]
ja ik was al bezig, ga maar gewoon door met stemmen, en neem de lijst van Isa maar, zodra ik alle stemmen heb ingevuld op mijn lijst en dan verschil zie laat ik het weten
![]()
gepaste stilte...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:08 schreef cuall het volgende:
Een goed lijst komt er NU aan
Loop jij hier nou nog te fokken, nepwijf ?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hehehe. geinig!
Dus wie erin staat stemt mee?
Leer jij eens wat respect hebben voor mensen met 17 punten, onder-de-nullijn-gezakte!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Loop jij hier nou nog te fokken, nepwijf ?![]()
En een recente editie van 'Hoe & Wat VMBO' bij de hand hebben ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef lovebear het volgende:
Zeg Pinbaal
Je moet ook een stuk terug lezen om t te begrijpen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hehehe. geinig!
Dus wie erin staat stemt mee?
Negatieve punten zijn ook punten, ik heb tenminste de aandacht van tien tegenstemmers gekregen, jij nx !quote:Op donderdag 17 november 2005 15:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Leer jij eens wat respect hebben voor mensen met 17 punten, onder-de-nullijn-gezakte!
Zeker weten?quote:
Ik heb momenteel diverse mensen op MSN die het ten zeerste betreuren dat zij niet in het positieve op mij kunnen stemmen!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Negatieve punten zijn ook punten, ik heb tenminste de aandacht van tien tegenstemmers gekregen, jij nx !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |