Tuurlijk ben je wel welkom.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nou eigenlijk maar een heel klein beetje........ ik wilde gisteren al stemmen, waar verder geen commentaar op kwam, ik heb het diverse malen gevraagd en niemand had tegenwerpingen. Nu een dag later kan het ineens niet meer omdat de regels veranderd zijn.
Ik kreeg al niet zo'n heel warm welkom en nu heb ik helemaal het gevoel dat ik niet welkom ben.
Maar misschien was het handiger zo'n aankondiging pas van kracht te laten gaan als alle veranderde regels ook uitgesproken waren? En daarnaast.... misschien zijn er wel zeer bevlogen posters even een longgggggg weekend weg, die krijgen mooi het deksel op de neus als ze zondagavond thuiskomen!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ah gossie. [insert zakdoekje smiley]
Er zijn toch nog genoeg andere leuke topics om in te spelen?
Je kunt natuurlijk ook gewoon hier blijven en diepgaande antropologische analyses posten over het gedrag van andere stemmers.
sjee.......... OF jij je naam eer aandoet zeg, hartstikke lief!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je wel welkom.
Als t hier niet gaat we zijn ook heel erg lang bezig.
Dus moet zeggen snapAPK wel
Kom je toch naar de SC![]()
niet van Mennoquote:
Jij hebt toch invloed op die top 12 met jouw eigen stemmen? Het moest toch ooit een keer op zijn eind lopen en iedereen kan nog stijgen.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja en? Part of the game wat mij betreft...![]()
Nu krijg je dus dat de top 12 op elkaar gaat stemmen om zo hun plekjes veilig te stellen. Dan heb ik er ook geen zin meer in, want een top 12 positie is toch al amper haalbaar.
Dat wilde ik net in het Bermuda-topic posten en toen kreeg ik een foutmelding.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:34 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Maar misschien was het handiger zo'n aankondiging pas van kracht te laten gaan als alle veranderde regels ook uitgesproken waren?
Pinball heb ik een hele tijd niet gezien, dat was een zeer goede tactiek, hij bleef gewoon lekker hoog staan.quote:En daarnaast.... misschien zijn er wel zeer bevlogen posters even een longgggggg weekend weg, die krijgen mooi het deksel op de neus als ze zondagavond thuiskomen!
Ben jij amateur profvoetballer of zo? Dit soort inhoudsloos grammatikaal krom gelul hoor je normaal alleen na Cambuur - Heracles als er weer zo´n ei met voetbalschoenen gevraagd wordt naar een mening die hij niet heeft, niet kan verwoorden en niet durft te uiten.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je wel welkom.
Als t hier niet gaat we zijn ook heel erg lang bezig.
Dus moet zeggen snapAPK wel
Kom je toch naar de SC![]()
De deur staat open koffie is klaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
sjee.......... OF jij je naam eer aandoet zeg, hartstikke lief!![]()
Ach, laptoppie mee en elk huisje heeft tegenwoordig wel een TV geloof ik?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:40 schreef APK het volgende:
Pinball heb ik een hele tijd niet gezien, dat was een zeer goede tactiek, hij bleef gewoon lekker hoog staan.
Bovendien, welke freak haalt het nou in zijn hoofd om een lang weekend weg te gaan tijdens BB?![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef flugeltje het volgende:
De vraag is achter de schermen al gesteld... tot die tijd kan er niet gestemd worden....
Echt niet, ik werd gewoon genegeerd. Dat is nog erger dan minpunten.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:40 schreef APK het volgende:
Pinball heb ik een hele tijd niet gezien, dat was een zeer goede tactiek, hij bleef gewoon lekker hoog staan.
Precies, je hebt zojuist op unieke wijze je eigen argument onderuit gehaald.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:43 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ach, laptoppie mee en elk huisje heeft tegenwoordig wel een TV geloof ik?
Zeg Pinbaalquote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ben jij amateur profvoetballer of zo? Dit soort inhoudsloos grammatikaal krom gelul hoor je normaal alleen na Cambuur - Heracles als er weer zo´n ei met voetbalschoenen gevraagd wordt naar een mening die hij niet heeft, niet kan verwoorden en niet durft te uiten.
Mijn hemel.
Mijn stemmen moeten er geloof ik af, ik kom niet in je lijstje voor.....quote:Op donderdag 17 november 2005 14:39 schreef cuall het volgende:
nou dat wordt een makkie vandaag
![]()
Ik heb de stemmen van de volgende personen nog genoteerd:
versabommie
Peter6000
Lovebear
doka
Magics
Style
LateVogel
SuperMOM
Pinball exit
ChantalC
CUall
frizti
Tussen mijn overzicht (hier thuis)en die van Isa zit een verschil !!!! dus er zijn mensen die wel hebben gestemd.
Is het een plan dat die personen alleen even mijn stemmen aangeven plus motivatie en vermelden dat dit al opgenomen is in de lijst van Isabeau?
Goede beslissing, anders wordt het straks helemaal een rommeltje om alles bij te werken.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef flugeltje het volgende:
De vraag is achter de schermen al gesteld... tot die tijd kan er niet gestemd worden....
HAHAH mooi he?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, je hebt zojuist op unieke wijze je eigen argument onderuit gehaald.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mijn stemmen moeten er geloof ik af, ik kom niet in je lijstje voor.....
Versabommie had ik ++2 gegeven, Cuall ook ++2
Demins --2
Denk dat ie dan wel klopt.
Tamrah had ook nog gestemd hoor..quote:Op donderdag 17 november 2005 14:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mijn stemmen moeten er geloof ik af, ik kom niet in je lijstje voor.....
Versabommie had ik ++2 gegeven, Cuall ook ++2
Demins --2
Denk dat ie dan wel klopt.
Ik had ook niet echt de behoefte om met 17 punten nog even in te haken, ik vond het gewoon een leuke manier om heel geconcentreerd en fanatiek de diverse posters te lezen, leek me leuk om als objectief poster daar een rol in te kunnen spelen....quote:Op donderdag 17 november 2005 14:49 schreef cuall het volgende:
[..]
bedankt
Ik denk wel dat APK gelijk heeft dat het spel nu al te lang loopt om nog in te haken, maar reageren kan natuurlijk altijd hoor![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef Dagonet het volgende:
`Het originele #16 en #16b topic gemerged.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |