whaaaaaaahahaha!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
Shit, intercom kapot.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koop dan is normale zooi ipv die tweedehands meuk!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
Shit, intercom kapot.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Asje.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
ik accepteer de cookies.
Leer is ff kalender lezen lief APK'tje van me! Het is vandaag donderdag... D O N D E R D A G...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
Bij dictatoriaal decreet is heden, vrijdag 17 november 2005 AD, het volgende
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
ik accepteer de cookies.
Als ik zeg dat het vrijdag is dan is het vrijdag.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leer is ff kalender lezen lief APK'tje van me! Het is vandaag donderdag... D O N D E R D A G...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zeg al niks meer scha.... uh... God!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef APK het volgende:
Als ik zeg dat het vrijdag is dan is het vrijdag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je niet opschiet ga ik stemmen hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het vrijdag is dan is het vrijdag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En de kop van die fucking tekstschrijver drijft nu in de Coolsingel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je gang hoor!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:43 schreef muizemeis het volgende:
als je niet opschiet ga ik stemmen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt gelijk... trouwens, APK zegt dat het vrijdag is... prima, maar dan hebben we dit gezeik gisteren al gehad en kan ik nu rustig stemmenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ga je gang hoor!
APK is een waardeloze dictator... Goeie dictators houden het kort en bondig... Pistool tegen je hoofd en BANG!...
Neuke?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:53 schreef APK het volgende:
U heeft nog 3 dagen om achterbaks te doen, kusjes uit te delen, foto's van tieten te plaatsen of op andere wijze stemmen te bemachtigen. Veel plezier, de komende drie stemrondes.
Wel verdorie, dit schopt mn hele plan in de warquote:
Teamlead ken je wel !!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:01 schreef Joohanna het volgende:
Nu begin ik ineens hard te twijfelen.......... ik ken geen hond hier maar wil eigenlijk nog wel even meedoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop