Na middernacht mag ik weer stemmenquote:Op donderdag 17 november 2005 18:13 schreef Gert het volgende:
Hee Coos, Cartwoman moet eruit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Cuall wordt spelleider als APK in de finale komt en zij niet. En het spel is klaar voordat APK vertrekt.
Kun je niet nog ff iemand anders een douw geven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 18:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Na middernacht mag ik weer stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haal mij er dan maar uit... Dan staat APK weer een plekkie hoger....quote:Op donderdag 17 november 2005 18:13 schreef Gert het volgende:
Hee Coos, Cartwoman moet eruit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Cuall wordt spelleider als APK in de finale komt en zij niet. En het spel is klaar voordat APK vertrekt.
Kun je niet nog ff iemand anders een douw geven? Ik probeer die kale orproerkraaier juist ín de finale te krijgen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je het echt zeker dat je eruit wilquote:Op donderdag 17 november 2005 18:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haal mij er dan maar uit... Dan staat APK weer een plekkie hoger....
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Weet je het echt zeker dat je eruit wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan pas ik ff de lijst aan zonder Cartwoman en jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok lieverd haal ik je er ook uitquote:Op donderdag 17 november 2005 18:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb gisteren ook niet meer gestemd... Vind het niet zo leuk meer eigenlijk. Dus ik sta m'n plekkie graag af aan APK...
Wilde ik je net punten geven, ouwe zeursmurf.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:06 schreef Coos het volgende:
APK -- Het is niet gepast dat een spelleider en/of zijn familie meedoen met het spel. En zeker niet als die kale voor zijn vertrek klaar wil zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dus zorg ik er voor dat hij verdwijnt. Zeker dat hij niet bij de laatste 12 komt.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Of hou je de eer aan jezelf APK en doe je net als Scan wegwezen??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En:quote:Op donderdag 17 november 2005 18:25 schreef flugeltje het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb gisteren ook niet meer gestemd... Vind het niet zo leuk meer eigenlijk. Dus ik sta m'n plekkie graag af aan APK...
APK foeiquote:Op donderdag 17 november 2005 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
En:
Demins: 35
Lovebear: 33
Kribbet: 33
Milagro: 33
Cuall: 31
Jappie:31
Petitdali: 29
PeterV: 29
Latevogel: 27
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Coos: 25
Arcee: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
Supermom: 25
Tamrah: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
Henk.jansen: 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
BBMenno: 19
Falco: 19
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Kolomo: 13
Peter6000: 11
Pimmutjuh: 11
doka: 9
BorTheWolf: 5
Ook natuurlijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een dramatische dag met al die exits. [afbeelding]
Dat kun je nog steeds doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Wilde ik je net punten geven, ouwe zeursmurf.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En verder, zie wat Gert zei.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:49 schreef Coos het volgende:
Maar of "we" verdere gaan met 12, 15 of zelfs 20 hangt zeker af van jou positie op dat moment in de stand?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dictatorquote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding] 12 it is.
De dood of de gladiolen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schiet opquote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding] 12 it is.
De dood of de gladiolen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga stemmen, hebben we dat maar weer gehad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe maar effe schat.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef PC eend het volgende:
Ik wil stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:02 schreef APK het volgende:
Met de nieuwe deadline in zicht moet er tactisch gestemd worden. Voor mij betekent dat: Mocht ik eventueel de finale halen, met wie zou ik daar dan in willen zitten en is het haalbaar?
Mensen boven mij hebben even geen pluspunten nodig, dus die laat ik met rust, rest mij dus onder mij te zoeken naar users die mijns inziens ondergewaardeerd zijn op deze vleesmarkt. Zij zullen allen aan de beurt komen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
++Coos. What the hell. Een finale heeft ballast nodig. Een kerel die het allemaal niet helemaal doorheeft. Elke dag weer op de bank.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij is PC Eend bezig.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Maurisico het volgende:
goedenavond.... mag er gestemd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop