ok en nu hou ik op met lief doen en lebberenquote:Lovebear -- Normaal gesproken had ik niet zo snel weer een minnetje aan haar gegeven. Maar aangezien we nog maar drie dagen mogen stemmen, vereist de tactiek dit. Ik geloof inmiddels wel in de oprechtheid van een en ander, edoch... ik krèg volkaume de natte lebbâh-chaulera van die lofbeâh.
In je holletjequote:Op donderdag 17 november 2005 16:05 schreef PH52 het volgende:
ff offtopic:
De lucht is donkerrrrr
De aarde wit
Mogen jullie raden waar ik in zit
![]()
In een vrachtwagen met paardenuitwerpselen?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:05 schreef PH52 het volgende:
ff offtopic:
De lucht is donkerrrrr
De aarde wit
Mogen jullie raden waar ik in zit
![]()
Hangt er een beetje van af hoeveel mensen weg zijn voor een lang weekendje.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:04 schreef Joohanna het volgende:
Ik ben wel in voor een potje kansberekenen.....
Hoeveel mensen stemmen er zo op een dag?
Jammer Scanmanquote:Op donderdag 17 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Zoals gezegd: vrijwillige exit.
Teamlead: 49
Snaptnix: 49
M-en-A :49
Versabommie: 47
Isabeau: 47
Gert: 45
Kleintje: 43
Flugeltje : 43
PC eend: 43
Day: 39
Sanne: 38
APK: 37
CartWOman: 37
Maurisico: 37
Demins: 35
Lovebear: 33
Kribbet: 33
Milagro: 33
Cuall: 31
Jappie:31
Latevogel: 29
Petitdali: 29
PeterV: 29
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Coos: 25
Arcee: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
Supermom: 25
Tamrah: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
Henk.jansen: 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
BBMenno: 19
Falco: 19
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Kolomo: 13
Peter6000: 11
Pimmutjuh: 11
doka: 9
BorTheWolf: 5
sorry.
Niet iedereen heeft een laptoppiequote:Op donderdag 17 november 2005 16:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af hoeveel mensen weg zijn voor een lang weekendje.![]()
jammerquote:Op donderdag 17 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Zoals gezegd: vrijwillige exit.
Nou je kan er geen peil op trekken hoor, maar alle overzichten vind je in het notaris-topic, ik zou zo zeggen............leef je uitquote:Op donderdag 17 november 2005 16:04 schreef Joohanna het volgende:
Ik ben wel in voor een potje kansberekenen.....
Hoeveel mensen stemmen er zo op een dag?
Geen tijd voor..... ik zit 4 streams tegelijk te kijken om er een beetje "in" te komen. Heb een hoop in te halen gleuf ik hihihi........quote:Op donderdag 17 november 2005 16:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou je kan er geen peil op trekken hoor, maar alle overzichten vind je in het notaris-topic, ik zou zo zeggen............leef je uit![]()
Nou da's sportief van je, ik was zo langzamerhand pislink op mezelf geworden.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
ok en nu hou ik op met lief doen en lebberen![]()
nee hoor Gert
Leuke text lach dubbel en je bent eerlijk![]()
Strak punt.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou da's sportief van je, ik was zo langzamerhand pislink op mezelf geworden.![]()
Even een vraagje aan de spelleider: de kans is zeker niet ondenkbeeldig dat plaats 12 t/m bijv. 14 op hetzelfde puntentotaal eindigen. Op dit moment is dat bijvoorbeeld ook zo. Gaan die dan allemaal mee naar de finale, of wordt dat dan meteen de eerste "bank"?![]()
Link echt niet is helemaal geen reden voorquote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou da's sportief van je, ik was zo langzamerhand pislink op mezelf geworden.![]()
Even een vraagje aan de spelleider: de kans is zeker niet ondenkbeeldig dat straks plaats 12 t/m bijv. 14 op hetzelfde puntentotaal eindigen. Op dit moment is dat bijvoorbeeld ook zo. Gaan die dan allemaal mee naar de finale, of wordt dat dan meteen de eerste "bank"?![]()
Ik weet ook niet wat APK precies in gedachten had, hij heeft het ook een keer gehad over de bovenste 20 deelnemers.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Even een vraagje aan de spelleider: de kans is zeker niet ondenkbeeldig dat straks plaats 12 t/m bijv. 14 op hetzelfde puntentotaal eindigen. Op dit moment is dat bijvoorbeeld ook zo. Gaan die dan allemaal mee naar de finale, of wordt dat dan meteen de eerste "bank"?![]()
Tja, een tussenronde doen ofzoquote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef Gert het volgende:
1 avondje stemmen op de gelijkgeeindigden?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:30 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, een tussenronde doen ofzo
Om er even in te komen.![]()
Het duurt allemaal een beetje te lang en het begint te veel in andere topics mee te spelen, vandaar de beslissing vanmiddag om versneld met de finale te beginnen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:27 schreef cuall het volgende:
Ik weet ook niet wat APK precies in gedachten had, hij heeft het ook een keer gehad over de bovenste 20 deelnemers.
Zou wel leuk zijn, even een sprintronde.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:31 schreef Joohanna het volgende:
1 avondje stemmen op de gelijkgeeindigden?
Lijkt me echt heftig![]()
lamaquote:Op donderdag 17 november 2005 16:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het duurt allemaal een beetje te lang en het begint te veel in andere topics mee te spelen, vandaar de beslissing vanmiddag om versneld met de finale te beginnen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het duurt allemaal een beetje te lang en het begint te veel in andere topics mee te spelen, vandaar de beslissing vanmiddag om versneld met de finale te beginnen.
What's in a name? Ik stel me beschikbaar in haar plaats, geen enkel probleem hoor!quote:Op donderdag 17 november 2005 16:36 schreef cuall het volgende:
[..]
even nog een vraagje, is het noodzakelijk dat de finalisten zelf ook allemaal actief mee doen, CarTWOman, staat hoog in de lijst, maar zij heeft er voor gekozen om niet te nomineren
Misschien de finalisten niet laten stemmen....quote:Op donderdag 17 november 2005 16:36 schreef cuall het volgende:
[..]
even nog een vraagje, is het noodzakelijk dat de finalisten zelf ook allemaal actief mee doen, CarTWOman, staat hoog in de lijst, maar zij heeft er voor gekozen om niet te nomineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |