abonnement Unibet Coolblue
pi_32333882
Ik denk dat ze elkaar gebruiken maar ik krijg steeds meer het vermoeden dat Dido zich bewust laat gebruiken door sletje Roel
En Roel vind dat wel cool, hij weet niet anders
Net als Dido...
  Moderator donderdag 17 november 2005 @ 02:23:49 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32333895
Ik vrees dat je gelijk hebt.

Triest.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32333933
Misschien is het een tactisch spelletje van Roel / Dido, maar ik heb heb het wel gehad met de sletjes van BB5
Weg met Roel en Dido, na het huis zien ze elkaar toch niet meer...
pi_32333996
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Misschien is het een tactisch spelletje van Roel / Dido, maar ik heb heb het wel gehad met de sletjes van BB5
Weg met Roel en Dido, na het huis zien ze elkaar toch niet meer...
Jij wilt echte liefde zien?
Voor deze gekooide homo sapiensen is het echter dan ze ze lief is.
Tegen wil (Dido) en dank (Roel).
Voor menig Fokker valt het echter bar tegen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 17 november 2005 @ 02:44:21 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32334034


Dido heeft gewoon Roel wat laten spartelenn en nu ze m nodig had nadat ze door 3 man was genomineerd haalde ze m binnen.

Lijkt me dus een duidelijke zaak
pi_32336976
Ze houdt in ieder geval zorgvuldig alle opties open. It's a temporary thing.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32337086
Het viel me wel op idd dat ze precies op het juiste moment met haar 'liefdesverklaring' aan kwam zetten. 't is een manipulatief wijffie
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32337143
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik denk dat ze elkaar gebruiken maar ik krijg steeds meer het vermoeden dat Dido zich bewust laat gebruiken door sletje Roel
En Roel vind dat wel cool, hij weet niet anders
Net als Dido...
Goeie vraag, heel goeie vraag zelfs. Naja kijk, als ik zo naar hem kijk is hij in staat als Dido moet schijten een emmertje voor haar te pakken zodat ze niet van haar luie stoel hoeft af te komen en dan likt hij vervolgens haar anus helemaal schoon. Extreem? Ja, maar zo denk ik erover.

M'n vrouw merkte gister op dat Dido eigenlijk een beetje aan het proberen was, door moeilijk te doen, dat Roel dan maar de beslissing moest nemen om het uit te maken.

Ze wil volgens ons van hem af en dan op die manier, zodat Dido zelf geen blaam treft. (Blijft ze het lekker doen in de polls.)

Als je naar de historie kijkt van "relaties" in het BB huis dan liep het altijd slecht af, tussen Bart en Sabine werd het niks, tussen Georgie en Kim niet en tussen Frenk en Diana.... naja tel uit je winst.

Maar over de vraag wie wie nou eigenlijk gebruikt, dat blijft vaag. Roel heeft zijn stopnaaldje wel door de pincet van Linda laten gieren, en hij mocht het ook in de navel van Dido doen, alswel dat hij wat heeft liggen pielemansen met Vlieske.
pi_32340574
Ik wil dat Lieske roet in het eten gaat gooien. Beetje sensatie graag.

Kan Dido weer verongelijkt doen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32340896
Och dat Dido Roel gebruikt is zo duidelijk als wat, maar Roel zal ook wel ergens in zijn achterhoofd proberen een tweede Bart en Sabine te creeren. Die kregen tenslotte nog behoorlijk wat publiciteit achteraf. Moeten ze alleen nog even een echte Bart en Sabine doen, dan wordt het misschien nog wat maar tot nu toe is het gewoon oersaai.
eigenlijk moet Linda gewoon weer terug het huis in met een hele kist rose
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 17 november 2005 @ 13:07:10 #11
19333 Catty
aka Miran250
pi_32340906
Het liep niet altijd slecht af hoor met de stelletjes. Er is 1 stelletje getrouwd en heeft zelfs een kindje. Ik weet alleen ff de namen niet meer. Volgens mij zijn ze ook in een van de eerste internetuitzendingen geweest.
Ach......
pi_32341010
Zien jullie nu niet dat die 2 gewoon gek op elkaar zijn. Bij Roel is het zo duidelijk als iets en denk je nou echt dat hare koninklijke hoogheid zich verlaagd tot 2e keus en alle geintjes van Roel zou pikken als ze niet echt gek op hem was. Dido is slim genoeg om te weten dat dit niet voordelig voor haar uitpakt als ze had willen winnen had ze Roel wel aan het lijntje gehouden.
Fok! de Roel(s)
pi_32341161
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:12 schreef rickfcdb1 het volgende:
Zien jullie nu niet dat die 2 gewoon gek op elkaar zijn. Bij Roel is het zo duidelijk als iets en denk je nou echt dat hare koninklijke hoogheid zich verlaagd tot 2e keus en alle geintjes van Roel zou pikken als ze niet echt gek op hem was. Dido is slim genoeg om te weten dat dit niet voordelig voor haar uitpakt als ze had willen winnen had ze Roel wel aan het lijntje gehouden.
ja tuurlijk.....

Daarom zei Dido laatst ook dat het na het huis waarschijnlijk niets zou worden enzo.....
Dido weet gewoon precies waar de grens van het lijntje ligt, ze merkte dat Roel het maar ging accepteren en afstand nemen en toen maakte ze haar move van de liefdesverklaring maar. Plus het feit dat ze weet dat het volk haar geen lieve meid zou vinden wanneer ze die arme Roel maar zo aan het lijntje blijft houden.
Die meid is doortrapter dan je denkt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32341339
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ja tuurlijk.....

Daarom zei Dido laatst ook dat het na het huis waarschijnlijk niets zou worden enzo.....
Dido weet gewoon precies waar de grens van het lijntje ligt, ze merkte dat Roel het maar ging accepteren en afstand nemen en toen maakte ze haar move van de liefdesverklaring maar. Plus het feit dat ze weet dat het volk haar geen lieve meid zou vinden wanneer ze die arme Roel maar zo aan het lijntje blijft houden.
Die meid is doortrapter dan je denkt.
Dat van na het huis is allemaal onzin. Zij heeft wel meer tegen natte alie gezegd en nog geen 10 uur daarna iets heel anders gedaan. Of was je al vergeten dat hij nooit een tweede kans zou krijgen. En dat ze geen nieuwe relatie wilde en weet ik veel wat allemaal. En nu is het een heel ander verhaal. Gisteren ging Roel de hele dag zijn eigen gang en toen miste ze hem wel degelijk. Dus als ze eenmaal thuis is gaat dat gevoel echt niet zomaar weg. Ze weet dat alleen zelf niet en dat is vrij normaal. Ze denkt misschien dat alles door het huis komt maar dat is natuurlijk niet.
Fok! de Roel(s)
  donderdag 17 november 2005 @ 13:33:15 #15
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32341643
Tuurlijk Rick ze zijn gewoon helemaal gek op elkaar

Als je gek op iemand bent ga je niet de hele tijd lopen zeiken dat jullie zo'n vreemde combinatie zijn etc etc

Als ze het huis uit zijn komt Roel nog een keertje bij Dido langs en dat zal allemaal wel gezellig zijn maar zodra zij bij zijn stoffige kraakpand is gearriveerd is de liefde snel voorbij
pi_32341835
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
Gisteren ging Roel de hele dag zijn eigen gang en toen miste ze hem wel degelijk.
Ze miste gewoon z'n aandacht. Het feit, dat ie geen aandacht aan haar besteedde vond ze waarschijnlijk niet zo leuk. En zodra hij die aandacht weer wel geeft, vindt ze het niet spannend meer.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32341852
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dat van na het huis is allemaal onzin. Zij heeft wel meer tegen natte alie gezegd en nog geen 10 uur daarna iets heel anders gedaan. Of was je al vergeten dat hij nooit een tweede kans zou krijgen. En dat ze geen nieuwe relatie wilde en weet ik veel wat allemaal. En nu is het een heel ander verhaal. Gisteren ging Roel de hele dag zijn eigen gang en toen miste ze hem wel degelijk. Dus als ze eenmaal thuis is gaat dat gevoel echt niet zomaar weg. Ze weet dat alleen zelf niet en dat is vrij normaal. Ze denkt misschien dat alles door het huis komt maar dat is natuurlijk niet.
kennelijk werkt haar manipulatie goed bij jou
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32341898
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32342112
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Als ze echt van 'm zou houden zou zij dit wel even doen, maarnee hij moet zelf staan klooien
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 17 november 2005 @ 13:50:05 #20
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32342144
Zijn er nu eigenlijk nog mensen die Roel knap vinden?
pi_32344424
ikke niet in ieder geval.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:18:39 #22
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_32344753
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:50 schreef PLAE@ het volgende:


Zijn er nu eigenlijk nog mensen die Roel knap vinden?
no way, geen sexy lijf, geen spannende kop en dan die stem, brrrrrrr
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
pi_32347596
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef PLAE@ het volgende:

Tuurlijk Rick ze zijn gewoon helemaal gek op elkaar

Als je gek op iemand bent ga je niet de hele tijd lopen zeiken dat jullie zo'n vreemde combinatie zijn etc etc

Als ze het huis uit zijn komt Roel nog een keertje bij Dido langs en dat zal allemaal wel gezellig zijn maar zodra zij bij zijn stoffige kraakpand is gearriveerd is de liefde snel voorbij
Ik snap de argwaan heel goed en inderdaad lijken er soms dingen niet erg te kloppen, maar ik vraag me toch echt af of het gedrag van Dido zo lang te acteren is. Het klinkt ook als wishful thinking van Fokkers die nu eenmaal niet willen dat iets 'goed' gaat, want dat is geen leuke gesprekstof. En zeker niet in een papagaaienkooi als een forum.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32349857
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:50 schreef PLAE@ het volgende:


Zijn er nu eigenlijk nog mensen die Roel knap vinden?
Hij heeft op zich wel een grappig koppie, maar sinds ik 'm steeds meer een dwijl ga vinden gaat z'n kop me ook meer tegenstaan.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32417217
Ik ben uitgekeken op Roel en Dido, ze gebruiken elkaar (voor de seks) en na het huis zien ze elkaar niet meer
Dido komt net als Menno geestelijk beschadigd uit het huis, maar Dido is al lichtelijk gestoord...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')