Vind ik dus ook en daar moet je je bijna voor schamen hierquote:Op donderdag 17 november 2005 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind Chantal echt een stuk leuker geworden. Oke, ze roddeld veel, maar voor de rest vind ik het wel een oke iemand
klopt daarom ook dat ik tikte ideeën in het menselijke en redelijkequote:Op donderdag 17 november 2005 01:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hummie had laatst aangegeven dat ie denkt aan onderwerpen als euthanasie en abortus ofzo in de toekomstige BB versies. Wat ik dus totaal niet opwinded vind om naar te kijken eerlijk gezegd.
Ik denk al, iedereen zit in die servival game, niemand mnaakt meer een SC aanquote:
Z'n boxer. Was toen toch ook met Lindaquote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef F4iTH het volgende:
Ja hij werd duidelijk 'geholpen'. De vraag is alleen....wat diende er als zakdoekje?
Dat gaat me iets te verquote:Op donderdag 17 november 2005 01:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hummie wil er ook euthanasie in, gebruiken ze daar ook Chantal gewoon voor. Lekker makkelijk, alles in één.
Erger me aan 2 andere meiden veeel meer dan aan Chantal. Ben geen meeloper hequote:Op donderdag 17 november 2005 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vind ik dus ook en daar moet je je bijna voor schamen hier![]()
Nu was ik te laat kwa reactiequote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk al, iedereen zit in die servival game, niemand mnaakt meer een SC aan
Jawel Eendje ik durfde het aanquote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk al, iedereen zit in die servival game, niemand mnaakt meer een SC aan
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens mijn allereerste topic geopend die ook loopt!!!!!![]()
Wat ik dus veeeeel te ver vind gaan??? Is Hummie-Mummie gek geworden? Zoekt ze te grenzen veel te ver op of gaat ze erover??quote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
klopt daarom ook dat ik tikte ideeën in het menselijke en redelijke
Het zou iig leuk zijn als men voortaan alle kandidaten in categorieen verdeelt (denk aan de allochtoon, de homo, de student, de potentiële terrorist etc..) en vervolgens de kijker laat kiezen wie er in het huis moet. Uit ieder categorie 1 dus.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
klopt daarom ook dat ik tikte ideeën in het menselijke en redelijke
Beterschapquote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef Day het volgende:
Stream ze nog! Ik sleep m'n zieke lijf naar bed.
Laters
Zulke dingen komen in het nieuws omdat ze publiciteit voor de huidige BB wil. Het lukt nog ook, want overal hoor je er wel iets van. RTL Boulevard, Shownieuws, radio, internet, etcquote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat ik dus veeeeel te ver vind gaan??? Is Hummie-Mummie gek geworden? Zoekt ze te grenzen veel te ver op of gaat ze erover??
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef Day het volgende:
Stream ze nog! Ik sleep m'n zieke lijf naar bed.
Laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |